Mail.ru integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Mail.ru?
Mail.ru er et russisk internettselskap og e-posttjeneste. Det ble en av de store e-post-leverandørene i Russland, og det russisktalende segmentet av internett. Mail.ru eier også et stort antall populære nettsteder med fokus på dette segmentet.
Hvordan kan du bruke Mail.ru?
Siden du er en populær e-posttjeneste i Russland, kan du bruke Mail.ru til å sette opp en e-postadresse for kundestøtte der du kan motta kundehenvendelser. Denne måten å løse problemer på kan imidlertid være effektiv når du arbeider med et lite antall e-poster som mottas. For å unngå rot og forvirring kan du koble Mail.ru-e-posten din til LiveAgent-billettsystemet og beholde kundebilletter organisert.
LiveAgents billettsystem støtter fullt ut flere e-postinnbokser fra ulike leverandører, inkludert Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo og utallige andre. Videre støttes den fullt ut av en mangfold funksjoner som sørger for at e-postkommunikasjonen din forblir organisert og rettet. til de rette menneskene.
Ta en titt på funksjoner som avdelinger eller automatisert billettdistribusjon som sikrer at hver billett vil bli levert til en tilgjengelig støtteagent. Du kan også bruke tags for å lage ulike emnegrupper, eller angi dine egne åpningstid for å fortelle kundene når du er tilgjengelig for å svare.
Det som er best med LiveAgents billettsystem er multikanalsmulighetene. Foruten Mail.ru og andre e-postleverandører, håndterer den også live chat, telefonsenter, kundeportal og sosiale medier – Facebook, Instagram , Twitter og til og med Viber. Hver av disse kommunikasjonskanalene støttes av sine egne funksjoner. Ta en titt på hele listen for å se dem alle.
Hva er fordelene med å bruke Mail.ru-integrasjon?
- Populær russisk basert e-postleverandør i brukerstøtten din
- Raskere kundekommunikasjon
- Bedre e-posthåndtering og ordreklarhet
- Flerkanals billettsystem
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Hvordan kan du integrere Mail.ru med LiveAgent?
Integreringsprosessen med Mail.ru og LiveAgent er enkel og kan fullføres på bare en få minutter. Alt du trenger å gjøre er å legge til Mail.ru-e-postkontoen din i LiveAgent-billettsystemet. Følg veiledningen nedenfor for å lære hvordan du gjør det.
- Hvis du ikke har en konto ennå, gå til Mail.ru og opprett din nye e-postkonto ved å klikke på Opprett e-post øverst i venstre panel på Mail.ru-hjemmesiden. Oppgi informasjonen din og opprett kontoen din. Hvis du allerede har en konto, kan du hoppe over dette trinnet.
- Når du har kontoen din klar, åpner du LiveAgent og går til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Klikk nå på den oransje Opprett-knappen øverst og velg Mail.ru fra listen over e-postadresseleverandører.
- Oppgi deretter opplysningene dine, for eksempel påloggingsnavn, passord og velg avdelingen som e-postene skal sendes til. Når du er ferdig, klikker du på Lagre og Mail.ru-e-postadressen din blir lagt til LiveAgent.
Din Mail.ru-integrering er fullført, og nå vil alle kunde-e-poster fra Mail.ru omdirigeres til ditt LiveAgent-billettsystem.
Nysgjerrig på å finne ut mer om LiveAgents billettsystem? Ta en titt på våre billettsystemfunksjoner eller ta en titt på brukssaker for å finne ut hvordan du kan bruke LiveAgent til å forbedre kundestøtten.
Enhance your email support capabilities and provide a seamless experience for your customers
Streamline your email workflow, improve response times, and deliver exceptional customer service with the LiveAgent and Mail.ru integration.
Frequently Asked Questions
Hva er Mail.ru?
Mail.ru er en av de største e-postleverandørene i Russland og den russisktalende delen av internett. De driver også flere populære nettsteder.
Kan jeg integrere Mail.ru med LiveAgent?
Din Mail.ru-e-postinnboks kan integreres i LiveAgent gratis og uten kompliserte oppgaver. Følg veiledningen i denne artikkelen for å lære hvordan du gjør det.
Hva er fordelene med Mail.ru-integrering med LiveAgent?
Forbedret og organisert e-postkommunikasjon, prioritering, filtrering, spamfiltre og flerkanalsfunksjoner er bare noen få av mange fordeler.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.