ManyChat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er ManyChat?
Facebook og Messenger blir stadig mer populære som kundeservicekanaler. ManyChat er en tjeneste som lar bedrifter lage chatbots for tekstmeldinger og Facebook Messenger. Disse kan brukes til å gjøre salg, markedsføring og kundeservice automatisert og enklere å håndtere for mange virksomheter. Kommuniser lettere med folk.
Hvordan kan du bruke det?
Kombinert med ManyChat kan du lettere automatisere svarene dine på Facebook Messenger og SMS, og håndtere vanlige spørsmål med letthet. Du kan holde styr på nye kunder, kjøp, abonnementer, tagger. Du kan også håndtere sending av tekst- eller Messenger-meldinger manuelt, sende innhold, abonnere eller avslutte abonnement på kunder, håndtere tagger eller finne personer.
Fordeler
- Hold styr på nye Facebook Messenger-chatter eller meldinger fra én løsning
- Send og svar på meldinger, videresend innhold
- Varsler om chat-handlinger fra Facebook Messenger i LiveAgent-dashbordet
- Sømløs arbeidsflyt med Facebook
Hvordan integrere ManyChat med LiveAgent via Zapier
Følg denne veiledningen for å sømløst koble ManyChats Facebook- og Messenger-funksjoner. Med Zapier kan du velge separat Messenger eller andre utløsere og handlinger for å koble sammen disse to appene og forbedre arbeidsflyten din med kundestøtte og Facebook Messenger.
Prosessen med å integrere to apper krever ingen kodeopplevelse, og det kan gjøres i løpet av få minutter. Zapier vil forklare og lede deg gjennom alle trinnene i prosessen. Det første trinnet er å logge på Zapier-kontoen din. Hvis du ikke har en, kan du opprette den på denne linken. Du kan deretter fortsette til LiveAgent + ManyChat-integrasjonssiden.
Rull ned på siden og du vil se et utløser- og handlingsvalg. En trigger fungerer som en trigger for den valgte handlingen. Det betyr at hvis noe skjer i en programvare, vil en trigger oppstå og aktivere handlingen som skjer i den andre integrerte programvaren. Utløserne og handlingene kan settes begge veier mellom programvare eller til og med innenfor en enkelt programvare.
Bestem hvilken utløser og handling du vil angi. Du kan integrere programvaren med flere triggere og handlinger når som helst hvis du vil. Som et utstillingsvindu valgte vi ManyChat for å utløse Ny tagget bruker og LiveAgent-handling Opprett samtale. Enhver bruker som blir merket på Facebook vil utløse en samtalehandling i brukerstøtten din. Du kan opprette flere forbindelser når du trenger det, så velg den første og klikk på den blå knappen Koble til LiveAgent + ManyChat.
En konfigurasjon av ManyChat-utløseren din åpnes. Du må velge kontoen din og fylle ut detaljene for å sikre at utløseren fungerer. Når du er ferdig, anbefaler vi deg å teste den ut for å se om den fungerer.
Når du er ferdig med Manychat, er alt som gjenstår å gjøre å sette opp en handling. Pass på at du fyller ut de obligatoriske feltene. I tilfelle du ønsker å spesifisere handlingen ytterligere, er det en mulighet til å fylle ut ikke-påkrevde felt også.
Nå er det bare å gjøre en siste test og se om integreringen fungerer. I tilfelle du får problemer, vil Zapier tilby deg en praktisk feilsøkingsguide som hjelper deg med å løse problemet. Hvis testen kjører vellykket, er integrasjonen din klar, og du kan teste den live.
Frequently Asked Questions
Hva er ManyChat?
ManyChat er en plattform som lar deg lage en chatbot for Facebook-siden din for å hjelpe bedriften din med å øke salget, avkastningen og til slutt inntektene.
Hvordan kan du integrere ManyChat med LiveAgent?
1. Logg på Zapier-kontoen din 2. Naviger til Zapier - LiveAgent + ManyChat 3. Velg en handling 4. Koble til 5. Fyll inn nødvendig informasjon 6. Test 7. Bruk umiddelbart fra LiveAgent
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
Live chat statistikk og trender
Kundeservice i sanntid er avgjørende. Sjekk ut vår live chat-statistikk og trender for å finne ut hvor mye virksomheten din er avhengig av den.
ScalixLiveAgent er et verktøy for kundekommunikasjon som øker kundetilfredshet, salg og produktivitet for selskaper. Det tilbyr flere kommunikasjonskanaler. CommuniGate Pro er en enhetlig kommunikasjonsserver med avansert e-postfiltrering og støtte for SPAM- og antivirusbeskyttelse. Det kan integreres med LiveAgent helpdesk-system.
Ønsker du å flytte fra LiveChat til LiveAgent?
Ultimate helpdesk-løsning med nyttige verktøy, over 175 funksjoner og 40 integrasjoner. Øk besparelsen og ROI med LiveAgent, støttet av store selskaper. Prøv gratis i 14 dager. Velg blant forskjellige planer for små, mellomstore og store bedrifter. Migrer dataen din fra LiveChat i dag og få verdensklasse kundestøtte. Opprett din egen kunnskapsbase og forbedre kundetilfredsheten med LiveAgent. Prøv det nå!