Mobex integration
Partner website
Hva er Mobex?
Mobex presenterer seg som en “pålitelig og rimelig forretningstelefontjeneste (VoIP).” Mobex ble grunnlagt i 2012. Dessuten tilbyr selskapet over 40 viktige kundesenterfunksjoner for kunder over hele verden.
LiveAgent har inngått samarbeid med flere VoIP-partnere for kundetilfredshet. Derfor har vi også inngått samarbeid med Mobex for å forbedre den generelle kundeopplevelsen.
Hvor mye koster det å integrere Mobex med LiveAgent?
LiveAgent tar ikke betalt for å integrere Mobex VoIP-nummeret. Husk imidlertid at Mobex er et selskap som jobber selvstendig. Det tar derfor betalt for sine tjenester tilsvarende.
Hvordan kan du integrere Mobex med LiveAgent?
Det første mest åpenbare trinnet er å logge på med både Mobex og LiveAgent. For å koble LiveAgent kundesenter med Mobex, må du få et VoIP-nummer fra Mobex. Etter å ha mottatt den nødvendige legitimasjonen, naviger i LiveAgent basert på skjermbildet.
Fordeler:
- svært pålitelig
- konkurransedyktig pris
- forbedret kundeopplevelse
- tilgang via flere enheter
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Mobex integration!
Frequently Asked Questions
Hva er Mobex?
Mobex er et bedriftstelefonselskap som tilbyr VoIP-tjenester for kundene.
Hvordan kan du integrere Mobex i LiveAgent?
Her er en rask guide å følge. Den består av 4 trinn. Det første trinnet er å kontakte Mobex og få VoIP-nummeret. Det andre trinnet er å logge på LiveAgent og navigere til Konfigurasjoner - Ring - numre - (+-knappen). Det tredje trinnet er å søke etter Mobex og fylle ut all viktig informasjon. Det siste trinnet er å lagre informasjonen.
Hvor mye koster det å integrere Mobex i LiveAgent?
LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for Mobex-integrasjonen.
Feederloop tilbyr direkte videosamtaler, samsurfing og øktavspillinger som kan integreres på ethvert nettsted. Det gir praktiske kommunikasjonsalternativer for kunder, forbedrer ansettelsesprosesser og øker salgsteamets evner. Integrasjonen med LiveAgent gjør det enkelt å koble til kunder via videochat direkte fra live chat, med skjermdeling og samsurfing. LiveAgent tilbyr over 200 integrasjoner med populære forretningsprogramvare.
Bedrifter kan integrere TeleCube og LiveAgent for å forbedre kundeinteraksjoner med automatisk anropsruting og rask tilgang til informasjon. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger i nødanrop og sikkerhetsrisiko. LiveAgent gir støtte og annen programvare for kundeservice. VoipTel Italia tilbyr gratis nettchat for økt kundetilfredshet og salg, mens Peoplefone tilbyr programvare for kundeservice med ulike funksjoner og integrasjonsmuligheter. LiveAgent samarbeider med Magenta, en komplett leverandør av telekommunikasjonstjenester i Østerrike, for å tilby enkel VoIP-integrasjon. Magenta-integrasjonen er gratis, men Magenta tar betalt for sine tjenester hver for seg.