MulitTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er MultiTEL?
MultiTel er en VoIP-tilbyder med kostnadseffektive kommunikasjonsløsninger. De tilbyr tjenester på globalt nivå, med tilstedeværelse på alle kontinenter. Foruten globale tjenester tilbyr også MultiTEL analyseverktøy som kan brukes for å spore inngående og utgående samtale- og tekstmeldingsvolumer.
Hvordan kan man bruke MultiTEL med LiveAgent?
MultiTEL er en av VoIP-tilbyderne som er støttet av LiveAgents kundebehandlingssystem. Du kan velge dem som tilbyder av telekommunikasjonstjenester. Alt du trenger å gjøre er å få ditt nummer, koble det til LiveAgent og starte med å tilby kundetelefoner som en del av ditt multikanals kundeservicesystem.
LiveAgents callsentertjenester kan hjelpe deg med kundetelefonhåndtering. Diriger samtaler til de riktige agentene, opprett skreddersydde IVR-tre for å hjelpe dine kunder å nå riktig avdeling, gjøre videosamtaler eller høre på tidligere samtaler lagret i LiveAgents arkiv.
Hvis du vil vite mer, se videoene under for å lære hvordan LiveAgents callsenter fungerer i praksis.
Hva er fordelene med å bruke MultiTEL?
- Global dekning
- Globale telefonnumre
- Et utvalg av nyttige funksjoner
- Analyseverktøy for samtaler og meldinger
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Er MultiTEL-integrasjonen i LiveAgent gratis?
Integrasjonen er allerede inkludert i LiveAgent-planen og du trenger ikke betale noe ekstra. Når du har tilgang til både MultiTEL og LiveAgent kan du simpelthen koble ditt MultiTEL-nummer til kundebehandlingssystemet og ringe i vei.
Hvordan integrerer man MulitTEL med LiveAgent?
MultiTEL er allerede innebygd i LiveAgent, alt du trenger å gjøre er å legge til ditt MultiTEL-nummer og gjøre en enkel konfigurasjon. Følg guiden under for å lære hvordan man fullfører prosessen.
- Gå til MultiTELs nettside og opprett en konto. Det er helt gratis. Etter at du har logget inn, gå til dashboard og klikk på Number > My Number og velg Rent Numbers. Fyll ut kontaktskjemaet og MultiTEL vil kontakte deg. Når du har fått ditt nummer fra MultiTEl, gå til din LiveAgent-konto.
- I LiveAgent panelet, gå til Konfigurasjon > Telefon > Numre. Klikk på opprett-knappen på toppen for å legge til ditt MultiTEL-nummer i systemet. Deretter velg MultiTEL fra listen over tilbydere.
Legg til ditt MultiTEL brukernavn, passord og nummer. Velg avdelingen som innkommende samtaler skal gå til, gi nummeret et navn og velg om samtalene skal tas opp. Klikk Legg Til og du er klar.
Ditt MultiTEL-nummer er nå koblet sammen med LiveAgent og du kan besvare kundesamtaler. Foruten callsenter, tilbyr LiveAgent et bredt spekter av kundebehandlingsverktøy i ett henvendelsessystem – e-post, live chat, kundeportal, eller sosiale medier som Facebook, Instagram, og Twitter.
Lær mer om LiveAgent på vår tjenester-side eller se videoen under for å få en full gjennomgang av våre verktøy.
Frequently Asked Questions
Hva er MultiTEL?
MultiTEL er en VoIP-leverandør som tilbyr globale telefonnummere, plenty med nyttige funksjoner og et analyseverktøy for samtaler og tekstmeldinger.
Hvordan kan jeg integrere MultiTEL i LiveAgent?
MultiTEL-telefonnumre kan enkelt legges til i LiveAgent takket være vår innebygde tjeneste. Her er hvordan man gjør det. Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Samtaler > Numre Opprett et nytt nummer og velg MulitTEL fra listen over tilbydere Legg til ditt nummer og andre detaljer og klikk på Legg Til
Er MultiTEL-integrasjonen i LiveAgent gratis?
Integrasjonen er en gratis del av vår altinkluderende LiveAgent-plan, og det er ingen ekstra kostnader
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert salgskontaktinformasjon og muligheter for å abonnere på nyhetsbrev, samt installasjonsstatus for en konto. Den inneholder også informasjon om at nettsiden bruker informasjonskapsler og muligheter for å avtale en demonstrasjon eller kontakte kundeservice.
LiveAgent hjelper bedrifter med å øke produktiviteten ved å doble mengden løste klientspørsmål og redusere arbeidstiden. Implementering av sanntidstjenester og live chat kan øke kundetilfredsheten med opptil 29% og gi muligheter for kryssalg og oppsalg. Det anbefales å møte John Gordon og diskutere samarbeidsmulighetene for å forbedre kundeservice og påvirke positivt merkevaren og selskapet.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent og hvordan man kan kontakte dem for å avtale en demo eller få oppdateringer og rabatter. Det står også at de bygger LiveAgent skrivebordet til kunder som nylig har registrert seg, og at man kan kontakte dem gjennom et kontaktskjema, Messenger, Whatsapp eller live-chat. Teksten nevner også at nettsidene bruker informasjonskapsler og at man må godta dette før man kan benytte noen av tjenestene.