Partner
Hva er OneTone?
OneTone er en løsning for forbedring av kundeservice som kan installeres gratis i nettleseren din eller direkte i LiveAgent. OneTone fungerer som en assistent som hjelper kundestøtteagenter med å gi bedre og raskere støtte takket være funksjonalitet for autofullføring av setninger og muligheten til å utarbeide tekstmaler.

Hvordan kan du bruke OneTone?
OneTone er en god hjelper for alle kundestøtte-agenter. Du kan bruke funksjonen for autofullføring av setninger for å skrive setninger raskere og redusere billetthåndteringstiden. Det forhindrer også skrivefeil og sparer en stor mengde tastetrykk. En annen nyttig funksjon er muligheten til å lagre lett tilgjengelige maler.
Hva er fordelene med OneTone?
- Gratis nettleserutvidelse
- Økt kommunikasjonsevne
- Forbedre billetthåndteringstiden
- Lagre tastetrykk
- Forhindre skrivefeil
- Lagre tekstmaler
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Hvordan integrere OneTone nettleserutvidelse med LiveAgent?
Hvis du ønsker å legge til setningsautofullføring og malfunksjoner til kundestøtten din, kan du installere Onetone-nettleserutvidelsen for Google Chrome. Alt du trenger å gjøre er å klikke på denne linken og legge til utvidelsen i Google Chrome-nettleseren din.
Funksjonen for autofullføring av setninger hjelper deg med å fullføre lengre setninger og setninger du har skrevet tidligere. Det øker skrivetiden din og reduserer skrivefeil. Det krever ingen utdanning eller tilleggsinnstillinger.
For det første foreslår OneTone generiske setninger som stadig gjentas. Dette er vanlige fragmenter som hilsener eller hilsener.
Når du bruker generiske setninger, vil du også skrive inn dine personlige setninger. Autofullføringen forstår repeterende oppgaver, og neste gang du skriver setningen på nytt, vil den foreslå den.
Autofullføringen blir mer personlig mens du skriver. Vi har designet autofullføringen for å hjelpe deg å dele setninger med lagkameratene dine. Hvis du for eksempel er en kundeserviceagent, kan autofullføring dele setninger, fragmenter eller avsnitt med lagkameratene eller nybegynnere.

Du kan prøve å skrive malene og legge dem til fra utvidelsen i vinduet som åpnes etter at du får dette tillegget til Google Chrome. Du kan også laste opp eksisterende maler og lagre dem i OneTone-pluginen.

Du får tilgang til malene dine ved å klikke på det blå chatvindu-ikonet som dukker opp når du svarer på kundebilletter. Klikk på ikonet og bla gjennom de lagrede malene dine når som helst du trenger det.

Vi jobber alltid med å forbedre opplevelsen din med OneTone.AI. Hvis du har spørsmål eller tilbakemeldinger, send gjerne melding til OneTone-teamet på info@onetone.ai
Det er alt. Din integrasjon med OneTone er fullført. Hvis du ser etter flere programvareintegrasjoner, sjekk ut denne siden og se om vi har den tilgjengelig. Ikke glem å sjekke ut akademisidene eller malsiden for å bli inspirert og lage unike maler for alle anledning.
Frequently Asked Questions
Hva er OneTone?
OneTone er en gratis kundeserviceforbedring og helpdesk-integrasjon som kan installeres i nettleseren din eller i LiveAgent. Takket være billettmerkingen og mulighetene for å lage maler, hjelper Onetone kundestøtteagenter med å gi bedre og raskere støtte.
Hva er fordelene av å bruke OneTone?
OneTones billettmerkingsmuligheter kan integreres direkte med LiveAgent via API-tilkobling, mens den gratis nettleserutvidelsen kan finnes direkte i Google Chromes utvidelsesbutikk.
Hva er fordelene med OneTone-integrasjon?
OneTone er helt gratis og gir utvidede kommunikasjonsmuligheter i tillegget samtidig som det hjelper til med å organisere kundebilletter med merkefunksjonene i den direkte integrasjonen. Hovedfordelene med denne integrasjonen er forbedret organisasjon og raskere svar for kundeservicemedarbeidere som bruker helpdesk-programvare.
Hvordan integrere OneTone med LiveAgent?
Alle kundestøtteagenter kan dra nytte av OneTone. Med sin billettmerkingsfunksjonalitet kan du bestemme kundens intensjoner før du åpner billetter. Billettetiketter er et ideelt verktøy for å kategorisere billetter i henhold til vanlige kjennetegn som er relevante for virksomheten din. Videre lar Onetones utvidelse for nettleseren brukere lagre maler slik at de lett kan nås. Dette gjør det enklere og raskere for agenter å kommunisere.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
SpiceWorks migrasjon - LiveAgent
Bli partner med oss og få tilgang til programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. Prøv alle kommunikasjonskanaler.