Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Optimal Call?
Optimal Call er en slovakisk VoIP- og kommunikasjonstjenesteleverandør. De tilbyr tjenester for selskaper og individuelle kunder med base i Slovakia og Tsjekkia. Foruten taleanropstjenester tilbyr Optimal Call muligheten til å kjøpe eksklusive, lett å huske telefonnumre basert på forskjellige geografiske steder.
Andre tjenester inkluderer call center, felles forbindelse med andre selskapssystemer som CRM, SIP Trunking og CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonnett.
Hvordan kan du bruke Optimal Call med LiveAgent?
Hvis du leter etter en VoIP-leverandør, kan Optimal Call håndtere internettanropene dine og gi deg et telefonnummer. Du kan legge til dette telefonnummeret i LiveAgent for å opprette en omnichannel help desk med et call center.
Når du legger til nummeret ditt i LiveAgent, kan du begynne å bruke det som din viktigste call center-programvare. LiveAgent tilbyr mange funksjoner for å lette arbeidsflyten din og gjøre kundeanrop mer håndterbare, takket være call center-funksjoner og automatisering.
Hvor mye koster det å integrere Optimal Call med LiveAgent?
Mens Optimal Call er en betalt tjeneste med separate prisplaner, koster ikke integrasjonen med LiveAgent deg ekstra. Du kan legge til telefonnummerene til Optimal Call gratis i LiveAgent-kundeservicen og begynne å ringe.
Hva er fordelene med å bruke Optimal Call?
- Rimelige prisplaner
- Flere tjenester for enkeltpersoner og selskaper
- Eksklusive, nummere som er enkle å huske
- CPBX og SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Hvordan kan du integrere Optimal Call med LiveAgent?
Optimal Call er allerede inkludert i LiveAgent-kontoen din; det er derfor ikke behov for å aktivere plugins eller opprette integrasjoner med tredjeparts tjenester. Legg til ditt optimale anropsnummer og begynn å ringe. Slik gjør du det.
Du kommer til å trenge ditt brukernavn, passord og telefonnummer for Optimale Call. Logg på Optimal Call-kontoen din eller opprett en ny. Du vil motta en e-post med ditt nye brukernavn, passord og telefonnummer etter fullført registrering.
- Alternativt kan du også finne informasjonen i profilseksjonen til din Optimal Call-konto. Ha informasjonen klar for de neste trinnene.
Åpne LiveAgent-kontoen din og gå til Konfigurasjon> Anrop> Nummer. Klikk på den oransje knappen for å legge til et nytt nummer i LiveAgent og velg Optimal Call fra listen over VoIP-leverandører.
Skriv inn brukernavnet, passordet ditt og Optimale Call nummeret i neste avsnitt. Du kan også navngi nummeret, velge et oppringingsprefiks, avdelingen som skal håndtere anrop fra dette nummeret, og slå på samtaleopptak. Når du er ferdig, klikker du på Legg til nederst i vinduet.
Telefonnummeret ditt til Optimal Call er nå koblet til LiveAgent, og du kan begynne å ringe og motta samtaler. Er du nysgjerrig på å finne ut mer om LiveAgent? Ta en titt på videoen nedenfor.
Frequently Asked Questions
Hva er Optimal Call?
Optimal Call er en slovakisk kommunikasjons- og VoIP-leverandør. De tilbyr tjenester som passer for slovakiske og tsjekkiske kunder.
Hvor mye koster Optimal Call integrasjon i LiveAgent?
Integrasjonen med Optimal Call er inkludert i planen, uten ekstra kostnader. Du kan legge til nummeret ditt og begynne å ringe uten å betale ekstra.
Hvordan kan jeg integrere Optimal Call med LiveAgent?
Optimal Call er innebygd LiveAgent, så det er ikke behov for integrasjonsplugins eller en tredjeparts tjeneste. Alt du trenger å gjøre er å legge til nummeret ditt og oppgi noen kontodetaljer. Gå til Konfigurasjon > Ring > Nummer i LiveAgent Opprett et nytt nummer og velg Optimal Call som din VoIP-leverandør Skriv inn brukernavn, passord, nummer og andre detaljer Klikk på Legg til og du er ferdig
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.