Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Optimal Call

Hva er Optimal Call?

Optimal Call er en slovakisk VoIP- og kommunikasjonstjenesteleverandør. De tilbyr tjenester for selskaper og individuelle kunder med base i Slovakia og Tsjekkia. Foruten taleanropstjenester tilbyr Optimal Call muligheten til å kjøpe eksklusive, lett å huske telefonnumre basert på forskjellige geografiske steder.

Andre tjenester inkluderer call center, felles forbindelse med andre selskapssystemer som CRM, SIP Trunking og CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonnett.

Hvordan kan du bruke Optimal Call med LiveAgent?

Hvis du leter etter en VoIP-leverandør, kan Optimal Call håndtere internettanropene dine og gi deg et telefonnummer. Du kan legge til dette telefonnummeret i LiveAgent for å opprette en omnichannel help desk med et call center.

Når du legger til nummeret ditt i LiveAgent, kan du begynne å bruke det som din viktigste call center-programvare. LiveAgent tilbyr mange funksjoner for å lette arbeidsflyten din og gjøre kundeanrop mer håndterbare, takket være call center-funksjoner og automatisering.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Hvor mye koster det å integrere Optimal Call med LiveAgent?

Mens Optimal Call er en betalt tjeneste med separate prisplaner, koster ikke integrasjonen med LiveAgent deg ekstra. Du kan legge til telefonnummerene til Optimal Call gratis i LiveAgent-kundeservicen og begynne å ringe.

Hva er fordelene med å bruke Optimal Call?

  • Rimelige prisplaner
  • Flere tjenester for enkeltpersoner og selskaper
  • Eksklusive, nummere som er enkle å huske
  • CPBX og SIP Trunks

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

FREE TRIAL

Hvordan kan du integrere Optimal Call med LiveAgent?

Optimal Call er allerede inkludert i LiveAgent-kontoen din; det er derfor ikke behov for å aktivere plugins eller opprette integrasjoner med tredjeparts tjenester. Legg til ditt optimale anropsnummer og begynn å ringe. Slik gjør du det.

  • Du kommer til å trenge ditt brukernavn, passord og telefonnummer for Optimale Call. Logg på Optimal Call-kontoen din eller opprett en ny. Du vil motta en e-post med ditt nye brukernavn, passord og telefonnummer etter fullført registrering.

Optimal Call
Klikk for å registrere deg
  • Alternativt kan du også finne informasjonen i profilseksjonen til din Optimal Call-konto. Ha informasjonen klar for de neste trinnene.
Optimal Call
Optimal Call profil informasjon
  • Åpne LiveAgent-kontoen din og gå til Konfigurasjon> Anrop> Nummer. Klikk på den oransje knappen for å legge til et nytt nummer i LiveAgent og velg Optimal Call fra listen over VoIP-leverandører.

Optimal Call
Optimal Call i listen over VoIP-leverandører
  • Skriv inn brukernavnet, passordet ditt og Optimale Call nummeret i neste avsnitt. Du kan også navngi nummeret, velge et oppringingsprefiks, avdelingen som skal håndtere anrop fra dette nummeret, og slå på samtaleopptak. Når du er ferdig, klikker du på Legg til nederst i vinduet.

Optimal Call
Optimal Call konfigurasjon

Telefonnummeret ditt til Optimal Call er nå koblet til LiveAgent, og du kan begynne å ringe og motta samtaler. Er du nysgjerrig på å finne ut mer om LiveAgent? Ta en titt på videoen nedenfor.

LiveAgent Product Tour

Prøv LiveAgent i Dag​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Hva er Optimal Call?

Optimal Call er en slovakisk kommunikasjons- og VoIP-leverandør. De tilbyr tjenester som passer for slovakiske og tsjekkiske kunder.

Hvor mye koster Optimal Call integrasjon i LiveAgent?

Integrasjonen med Optimal Call er inkludert i planen, uten ekstra kostnader. Du kan legge til nummeret ditt og begynne å ringe uten å betale ekstra.

Hvordan kan jeg integrere Optimal Call med LiveAgent?

Optimal Call er innebygd LiveAgent, så det er ikke behov for integrasjonsplugins eller en tredjeparts tjeneste. Alt du trenger å gjøre er å legge til nummeret ditt og oppgi noen kontodetaljer. 

  • Gå til Konfigurasjon > Ring > Nummer i LiveAgent
  • Opprett et nytt nummer og velg Optimal Call som din VoIP-leverandør
  • Skriv inn brukernavn, passord, nummer og andre detaljer
  • Klikk på Legg til og du er ferdig

Tilbake til Integrasjoner Create account for FREE

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo