OptiTELECOM

Hva er OptiTELECOM?

OptiTELECOM har drevet siden 2008 med fokus på IP-løsninger, nemlig for telefonsentraler og IP-telefoner.

OptiTELECOM streber hele tiden etter å tilby de mest innovative, men stabile løsningene for våre kunder, med en spektakulær kombinasjon av kommersielle og tekniske funksjoner for alltid å tilby de beste løsningene.

Den har et spesialisert teknisk supportteam tilgjengelig 24 timer i døgnet for å støtte driften av bedriftens virtuelle telefonsentral, fordi driften av virksomheten din er vår bekymring.

Den virtuelle telefonsentraltjenesten, samt tilhørende kommunikasjon, leveres av en nasjonal referanseoperatør som er behørig registrert og autorisert til å operere i Portugal.

Hvordan kan du bruke det?

Hvis du leter etter en VoIP-leverandør for å koble til ditt LiveAgent-telefonsenter, er OptiTELECOM et godt valg. LiveAgents kundesenter vil håndtere dine samtaler og billetter, mens OptiTELECOM sørger for resten. Mikrofoner og høyttalere til bærbare eller smarttelefoner er alt du trenger for å etablere et starttelefonsenter. Det kan hende du trenger annen maskinvare hvis du vil forbedre samtalekvaliteten senere.

Hvordan kan du dra fordel av et LiveAgent callsenter?

LiveAgent gjør det enklere å administrere og drive et kundesenter for bedrifter ved hjelp av avanserte funksjoner. Du kan for eksempel lage tilpassede IVR (Interactive Voice Response)-trær, som automatisk ruter kundene dine til de riktige avdelingene og agentene.

Og det beste? LiveAgents IVR-funksjon gjør alt arbeidet og gjør opplevelsen problemfri for dine kunder. Alt de trenger å gjøre er å høre på IVR-menyen, og trykke på de rette tastene (som for eksempel trykk 1 for salgsavdeling) for å komme seg til den rette personen for jobben.

Callsenter med IVR

Koblet kunden din til feil avdeling ved et uhell? Løsningen er enkel, bruk samtaleoverføringer for å rute kunden til en av kollegene dine og spare tid.

Er det vanskelig for deg å huske hva kundene dine sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Hvis du trenger å oppfriske minnet, kan du lett finne henvendelsen og høre hele opptaket på nytt. Samtaleopptak kan også bli brukt for å lære opp nye agenter og vise dem korrekt respons til kunder.

Ønsker du mer informasjon om funksjonene til vårt kundesenter? Sjekk ut vår Call Center-funksjonsside som har all informasjon om LiveAgents kundesenterfunksjoner.

Hvordan integrere OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?

Hvis du vil opprette ditt LiveAgent-telefonsenter med OptiTELECOM som din VoIP-leverandør, følg denne enkle veiledningen.

  • Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst.
  • Velg OptiTELECOM fra listen over VoIP-leverandører
Hvordan integrere OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?
Select OptiTelecom
  • Sett inn et navn og nummer, velg en avdeling, skriv inn påloggingsdetaljene dine og velg utgående prefiksnummer. Du kan også krysse av eller fjerne merket for alternativet for å ta opp alle telefonsamtaler mottatt og utført fra dette nummeret. Når du vil fullføre, klikker du på Legg til-knappen nederst.
Hvordan integrere OptiTELECOM VoIP med LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 06 - Image 4.png
Configure OptiTelecom phone number

Telefonnummeret er i LiveAgent og klart til bruk. Hvis du foretrekker det, kan du legge til flere OptiTelecom-telefonnumre eller legge til numre fra andre VoIP-leverandører.

Hvordan integrere OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?

Få mer informasjon om LiveAgents callsentersystem

Leter du etter mer informasjon om etablering og drift av et kundesenter? Hvis du er interessert, ta en titt på LiveAgent-akademiet for mer informasjon om kundesenter og andre emner fra en verden av kundestøtte.

Nysgjerrig på hva mer LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen under for å få en full gjennomgang av vårt kundeservicesystem.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Frequently asked questions

Hva er OptiTELECOM?

OptiTELECOM er en portugisisk operatør som har spesialisert seg på VoiP siden 2008, med fokus på IP-løsninger, nemlig for telefonsentraler og IP-telefoner.

Hvor mye koster det å integrere OptiTELECOM med LiveAgent?

LiveAgent har allerede integrert OptiTELECOM inne. Dermed er integrering gratis. Men husk at OptiTELECOM tar betalt for sine tjenester.

Hvordan kan du implementere et OptiTELECOM VoIP-nummer i LiveAgent?

Som vi nevnte tidligere, er OptiTELECOM allerede en del av LiveAgent. Bare logg på og følg denne veiledningen: Naviger til Konfigurasjoner > Ring > Tall > OptiTELECOM. Legg til VoIP-nummeret og bruk det med en gang.

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo