Partner
Placetel er et tysk telekommunikasjonsselskap som tilbyr VoIP-tjenester. Videre tilbyr telefonnumre fra alle 5200 tyske lokale nettverk siden 2007. Selskapet har en imponerende funksjonsportefølje, mer enn 150 – for å være spesifikk.
Placetel er nå en del av LiveAgent. Derfor kan du enkelt bruke Placetel VoIP-nummeret som allerede er inne i LiveAgent-telefonsenteret.


Hvor mye koster det å integrere et Placetel VoIP-nummer i LiveAgent?
LiveAgent gir Placetel-integrasjon gratis. Placetel tar imidlertid betalt for sine tjenester separat.
Hvordan integrerer du Placetel i LiveAgent?
1. Skaff deg et Placetel VoIP-nummer
2. Logg på på LiveAgent-kontoen din/strong>
3. Klikk på Konfigurasjoner – Ring – numre – (+)
4. Søk etter Placetel
5. Fyll inn nødvendig informasjon
6. Klikk LEGG TIL og BRUK VoIP-nummeret ditt umiddelbart

Fordeler:
- bedre produktivitet
- forbedret kundeopplevelse
- kostnadseffektiv
- muligheten til å bruke flere enheter
- gratis integrasjon
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently asked questions
Hva er LiveAgent - Placetel-integrasjon?
Placetel er en VoIP-leverandør. Derfor, hvis du har et VoIP-nummer fra Placetel, kan du koble det til ditt kundesenter i LiveAgent for en forbedret kundeopplevelse.
Hvor mye koster det å koble ditt Placetel VoIP-nummer med LiveAgent?
LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et Placetel VoIP-nummer til LiveAgents kundesenter.
Hvordan fungerer VoIP-telefoner sammenlignet med en fasttelefon?
Det enkle svaret er at VoIP-telefonen din fungerer stort sett på samme måte. Hovedforskjellen er imidlertid at dine innkommende og utgående samtaler er via internettforbindelsen din. I dag er det mer pålitelig siden internettbåndbredden har økt. Men husk at det avhenger av internettleverandøren din.
LiveAgent er en programvare for kundeservice som har en vennlig grensesnitt og avanserte funksjoner. Det tilbyr ulike integrasjoner og alternativer, og er en populær løsning for telefon- og e-postbehandling. LiveAgent gir også brukerstøtte og har en statusportal, og tilbyr gratis prøveversjon. Det er utviklet av Quality Unit, LLC og er underlagt vilkårene i GDPR, samt konkurransepolitikker og personvernregler. Kundene kan kontakte salgsrepresentanter og abonnere på nyhetsbrev for å holde seg oppdatert på LiveAgent-oppdateringer og rabatter.
Teksten presenterer forskjellig programvare og verktøy for kundeservice og support, inkludert en demo, prissetting, integrasjoner og alternativer. Det er også informasjon om selskapet, priser og partnerskap. En LiveAgent blir bygget for øyeblikket, og det oppfordres til å abonnere på deres nyhetsbrev for å holde seg oppdatert. Cookies brukes på deres nettsider.
Denne teksten handler om programvare for e-postbehandling, kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndtering. Den inneholder også kontaktopplysninger og informasjon om å abonnere på nyhetsbrev. LiveAgent er en av de nevnte programmene, og det tilbys en demo av programvaren. Teksten inneholder også informasjon om bruk av informasjonskapsler på nettsiden.