Partner
Sørg for at du har administratorrettigheter for både LiveAgent-og Quriobot-kontoer. En komplett integrasjonsmanual er tilgjengelig nedenfor.

- Registrer deg hos Quriobot her.
- For dette kan du ikke bruke en standard widget-kode som LiveAgent leverer fordi chatten bare blir startet etter at du har valgt dette alternativet i Quriobot, så du trenger Advanced Button Integration, med detaljer som du finner her. I tillegg vil vi at Quriobot skal starte på nytt når live-chat-økten din er avsluttet, og derfor trenger vi litt andre funksjoner som du finner mer informasjon her.
- LiveAgent -widgetkoden du må legge til før slutten av -delen på HTML-siden din vil da se slik ut:
Merk: Endre din URL og DIN ID i koden ovenfor til din egen som du får fra LiveAgent, og legg også merke til quriobot.show_frame (); som er nødvendig for å få Quriobot til å vises igjen.
- Hvis du har lagt til koden på nettstedet ditt, så er vi klare til å legge til de nødvendige samtalene til Quriobot for å starte live chatten til LiveAgent. For å få alt til å gå som smurt, så trenger du bare to samtaler for å få det til å fungere: 1 for å starte LiveAgent og 1 for å skjule Quriobot.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Det er det! Hvis du for eksempel legger til dette som et svar på et svaralternativ, starter du LiveAgent-chatten og skjuler Quriobot. Lukking av LiveAgent får Quriobot til å dukke opp igjen!
Ekstra: Hvis du vil at Quriobot-klebrige avataren også skal være skjult når du starter LiveAgent-løsningen, legger du bare til følgende linje i koden, så blir Sticky-avataren skjult til du får den til å dukke opp igjen når du lukker live-chatten.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Hvis du opplever noen problemer med Quriobot, vennligst kontakt support@quriobot.com, og hvis du har problemer med LiveAgent, vennligst kontakt oss på support@liveagent.com
Hva er Quriobot?
Det er vanskelig å være tilgjengelig på chatten 24/7, men det er ikke umulig. Nå trenger du ikke gå glipp av å få nye potensielle kunder eller la kundene vente. Med Quriobot kan du lage en smart bot som gir smarte svar. Tenk deg at du har en chat-knapp klar, men kunden din trenger noe enkelt som kan løses uten å chatte? Eller kanskje navigere han rett til riktig agent? Slik kan du få dette til å fungere.
Hvorfor skal du prøve det?
Quriobot er tilgjengelig 24/7. Det er veldig godt dokumentert, lett å jobbe med og veldig intuitivt. Det hjelper deg med å øke konverteringen med 28% og øker frekvensen for tilbakehenting av leads med opptil 21%. Mange av kundene våre har allerede prøvd det ut.
Hvordan fungerer det?
Du kan lage en intuitiv chatbot som vil samhandle med kundene dine hele tiden. Quriobot chatbot kan brukes til kundeemner, kundestøtte og tilbakemeldinger. Du kan enkelt bytte mellom Live chat og Quriobot. Du kan prøve alle funksjonene på Quriobot.com. Den beste delen av dette er at du kan teste det helt kostnadsfritt.
Frequently asked questions
Hva er Quriobot?
Quriobot lar bedrifter bygge en tilpasset chatbot. Den største fordelen er at chatboten er døgnåpen. Derfor kan den forhindre at din bedrift mister potensielle kunder.
Hva er Quriobot?
Chatboten har kunstig intelligens som etterligner en naturlig samtale. Dermed kan kommunisere effektivt med andre, for eksempel med potensielle kunder når kundestøtte/service ikke er tilgjengelig.
Teksten omhandler et programvare for kundeservice kalt LiveAgent. De tilbyr blant annet VoIP-telefonsystemer og programvare for innkommende kundesenter. Det er også mulig å kontakte dem gjennom ulike formater som telefon, chat og e-post. Det blir opplyst om en pågående installasjon av LiveAgent og at de tilbyr demoer for å utforske programvaren. Det blir også nevnt at nettsidene deres bruker cookies.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, et verktøy som kan brukes til kundebehandling. Det oppfordres til å abonnere på nyhetsbrev, og det er gitt kontaktinformasjon til salgskontakter. Det bes også om å godta informasjonskapsler før man tar kontakt med LiveAgent via kontaktformular eller chat. Det er angitt at det pågår en installasjonsprosess, og at man vil få tilgang til sin konto når denne er ferdig.
Kundesenter sikkerhet sjekkliste
Ende-til-ende-kryptering er viktig for å sikre kundedata og hindre uautorisert tilgang til systemet og dataene dine. Sterke tilgangskontrolltiltak som flerfaktorautentisering, enkel pålogging og rollebasert tilgangskontroll bør implementeres. Verktøy som Google Authenticator, Authy og LastPass kan brukes til å oppnå dette. Agenters privilegier bør begrenses for å hindre uautorisert tilgang til sensitiv kundedata.