ShipStation integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ShipStation Personvernerklæring
Hva er ShipStation?
ShipStation er en multikanals produktforsendelsesprogramvare for nettbutikker. Den inkluderer funksjoner og verktøy som batchfrakt, rabatterte fraktpriser, kundeadministrasjon og tilpasset merkevarebygging. Administrer frakten til nettbutikkene dine på en enkel måte.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk ShipStation-integrasjon til å følge nyheter og oppdateringer om kundene dine, sendte varer og bestillinger. Du kan også bruke den til å opprette bestillinger, opprette samtaler og administrere kunder. Du kan lage integrasjoner etter eget valg og koble sammen ulike deler av de to appene. Det er et spørsmål om minutter.
Fordeler
- Hjelper deg med å administrere dine bestillinger og forsendelser
- Holder styr på nye kunder
- Kunde- og forsendelseshåndtering
- Ingen flere appbytter
- Økt arbeidsflyt
Hvordan integrere ShipStation med LiveAgent via Zapier
Zapier lar deg lage integrasjoner mellom to apper og koble dem sammen. Prosessen tar bare noen få minutter. Alt du trenger å gjøre er å velge en applikasjon og koble LiveAgent til den. Du trenger en Zapier-konto. Hvis du ikke har en, kan du opprette den på denne linken med Din epostadresse. Når du er logget på, går du til LiveAgent + ShipStation-integrasjonssiden a>.
Når du er på siden, rull ned til du ser delen Connect LiveAgent + ShipStation i minutter. Det er her du kan velge utløser og handling. En utløser i en applikasjon aktiverer handlingen i den andre.
Som et eksempel for denne guiden skal vi vise deg en ShipStation-utløserelement Ny bestilling og LiveAgent-handling Opprett samtale. Du kan velge forskjellige integreringsinnstillinger. Når du er ferdig med å velge, fortsett ved å klikke på den blå knappen.
I denne delen må du konfigurere utløseren. Start med å logge på ShipStation-kontoen din. Du må gi tilgang til noen av dataene dine.
Du må også oppgi API-nøkkelen din. Du finner den på ShipStation-kontoen din. Gå til Innstillinger> Konto > API-innstillinger. Generer en ny API-nøkkel og kopier både nøkkelen og nøkkelhemmeligheten inn i Zapier-vinduet.
Vi anbefaler deg å teste utløseren for å se om den fungerer. Når du er ferdig, fortsett med prosessen.
Nå er det på tide å sette opp LiveAgent-handlingen. Du må logge på LiveAgent-kontoen din og gi tilgang til å håndtere dataene dine. Deretter må du sette opp handlingsdetaljene. I vårt tilfelle må vi spesifisere meldingen som skal sendes etter at ShipStation mottar en ny bestilling.
Det er det. Det siste trinnet er å teste utløseren og se om den fungerer.
Nå kan du prøve det. Gå til ShipStation-kontoen din og opprett en ny ordre i ordredelen.
Sjekk innboksen i LiveAgent-billettsystemet. Du kan se en melding fra ShipStation som informerer deg om en ny bestilling.
Lag gjerne flere integrasjoner til andre formål og gjør nettbutikkene dine mer effektive.
Frequently Asked Questions
Hva er ShipStation?
ShipStation er en forsendelsesløsning for nettbutikker. Den hjelper deg med å lage fraktetiketter, kommuniserer sporingsinformasjon til kundene dine, gir automatisering, trådløs utskrift og mye mer.
Hva er fordelene med å bruke ShipStation med LiveAgent?
Fordelene inkluderer: ordre- og forsendelsesadministrasjon fra LiveAgent, sparer tid for kundeservice og forbedret produktivitet.
LiveAgent tilbyr en rekke programvareløsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer og selvbetjent programvare. De tilbyr også webinarer og kostnadskalkulatorer for å hjelpe kundene med å finne den beste løsningen. Kunden kan kontakte dem gjennom sosiale medier og abonnere på nyhetsbrevet. LiveAgent tilbyr også demoer og en-mot-en samtaler for sine kunder.
LiveAgent tilbyr et omfattende kundeservicesystem med kommunikasjonskanaler som chat, telefon, og video. De samarbeider med Yootel for å tilby VoIP-tjenester og har avanserte funksjoner som automatisk anropsdisposisjon og opptak av samtaler. LiveAgent er et verdifullt verktøy for bedrifter som ønsker å forbedre kunderelasjoner og effektivisere kundeservice.