Sipgate integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sipgate er et ledende europeisk telekommunikasjonsselskap som ble grunnlagt i 2004. LiveAgent tilbyr muligheten til å integrere VoIP-numre i ditt callsenter, og samarbeider dermed med Sipgate for å skape en sømløs brukeropplevelse.
Hvor mye koster Sipgate-integrasjon?
Hvis du ønsker å koble VoIP-nummeret ditt med LiveAgent, vil det ikke være noen ekstra kostnad.
Hvordan kan du koble Sipgate til LiveAgent?
Det første trinnet er å kontakte Sipgate. Hvis du ikke allerede er kunde hos Sipgate, må du skaffe deg den nødvendige legitimasjonen, for eksempel et VoIP-nummer. Det andre trinnet er å koble til Sipgate VoIP-nummeret i LiveAgent, noe du kan gjøre fra LiveAgent-kontoen din siden Sipgate allerede er en del av LiveAgent. Naviger basert på skjermbildet:
Etter det, søk etter Sipgate og legg til nødvendig informasjon, og du kan bruke VoIP-nummeret ditt med en gang.
Fordeler med å bruke Sipgate VoIP-tjenester:
- kostnadseffektiv
- lett håndterlig på nett
- muligheten til å bruke flere enheter
- gradvis forbedret CX
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently Asked Questions
Hva er CTI i et kundesenter?
CTI står for Computer Telephony Integration. Denne integrasjonen er for kundestøtte/service for kundesenteret ditt. Det er vanligvis en integrasjon som øker produktiviteten til kunderepresentantene dine.
Hvilken programvare bruker kundesentre?
Det er mange alternativer på markedet i disse dager. Men for å velge riktig programvare for bedriften din, må du bestemme ting som priser, funksjoner og så videre. Hvis du ser etter en pakkeløsning, er LiveAgent en billettstøtteprogramvare som inkluderer: Kundesenter, Live Chat, E-post, sosiale medier og kunnskapsbase. Du kan håndtere alle billettene dine fra ett grensesnitt. Hvis du fortsatt er usikker, prøv en 14-dagers gratis prøveperiode i LiveAgent.
Hvor mye koster det å implementere Sipgate?
Det er ingen ekstra avgifter for å implementere Sipgate i LiveAgent. Du trenger bare å ha et abonnement med LiveAgent samt Sipgate.
Bedrifter kan integrere TeleCube og LiveAgent for å forbedre kundeinteraksjoner med automatisk anropsruting og rask tilgang til informasjon. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger i nødanrop og sikkerhetsrisiko. LiveAgent gir støtte og annen programvare for kundeservice. VoipTel Italia tilbyr gratis nettchat for økt kundetilfredshet og salg, mens Peoplefone tilbyr programvare for kundeservice med ulike funksjoner og integrasjonsmuligheter. LiveAgent samarbeider med Magenta, en komplett leverandør av telekommunikasjonstjenester i Østerrike, for å tilby enkel VoIP-integrasjon. Magenta-integrasjonen er gratis, men Magenta tar betalt for sine tjenester hver for seg.
LiveAgent tilbyr en rekke kundeserviceprogramvare, inkludert VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. De har også integrert Swan, en slovakisk telekommunikasjonsleverandør som tilbyr VoIP-tjenester, for å forbedre brukeropplevelsen. Integreringen er gratis for LiveAgent-kunder med et All-inclusive-abonnement.