Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Hva er TelefonBG

TelefonBG er en VoIP tjeneste leverandør for hjelpepulter. Den gir bedrifter telefonnummer, samtalestatistikk og en telefonsvarer med nummer fra over 60 land. TelefonBG er et stort nummer av funksjoner, støtteenheter og verktøy for å gjøre samtaler enklere for deg.

Hvordan kan du bruke det?

Det hjelper LiveAgent ringesenter med å bringe telefon kommunikasjon inn i billettsystemet. Du kan bruke denne tjenesten med våres ringeknapp for øke kundeinteraksjoner via telefonsamtaler.

Plaser enkelt ringeknappen på din webside, sett opp din ringesenter programvare med TelefonBG og start å ring, svare samtaler, samle inn tilbakemeldinger og gjøre ringere til kunder som betaler.

Ringesenter er et sterkt verktøy for dine agenter og et godt tillegg for din hjelpepult sammen med andre kanaler, som live-chat, e-post, Facebook eller kunnskapsbaser.

Fordeler

  • Forbedret tilbakemeldinger administrering med samtaler og ringeknapper
  • Øk din arbeidsflyt med en løsning for samtaleadministrering
  • Forbedre evner med LiveAgents utallige samtale opptak
  • Gjør telefon kommunikasjon om til billetter

Hvordan integrere TelefonBG med LiveAgent?

Det er en integrert integrasjon tilgjengelig for TelefonBG så det er ikke behov for en tredjepersons app for å håndtere prosessen. Åpne ditt dashbord og følg denne integrasjons guiden.

Gå til Konfigurasjon > Samtale > Nummer

Finn og trykk på den oransje Opprett knappen i topp seksjonen for å legge til et nummer.

Legg til TelefonBG nummer i LiveAgent konfigurasjon og samtale innstillinger
Legg til TelefonBG nummer

Legg til et nytt vindu og VoIP leverandører vil komme opp. Finn å trykk på TelefonBG i listen.

TelefonBG oppsett når du legger til et nytt ringesenter nummer i LiveAgent
TelefonBG oppsett

Nu må du fylle in inn loggings detaljene og annen informasjon, som nummer, prefikset oppringing og avdeling blant andre. Når du er ferdig trykk på Legg til. 

Ringesenter forbindelse

Du er ferdig. Integrasjonen og telefonnummeret er satt opp og du kan starte å bruke dem nå.

Ny samtale med TelefonBG nummer fra LiveAgent
Start å ring

Er du fortsatt nysgjerrig om våres ringesenter evner? Se på videoen under.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

FAQ

Hva er TelfonBG?

TelefonBG er en Bulgarsk VoIP tjeneste leverandør med støte i mer en 60 land. Det er brukt av ringesenter for å gi samtalekapasiteter til salgslag, kundestøttelag eller andre.

Kan jeg integrere TelefonBG med LiveAgent?

Ja du kan. LiveAgent har en integrert integrering som er tilgjengelig i alt-inkludert planen for kunder som velger TelefonBG som deres VoIP leverandør. Integrerings prosessen er enkel og tar bare noen få minutter.

1. Gå til LiveAgents konfigurasjon og samtale innstilinger

2. Lag et nytt nummer og velg TelefonBG som din VoIP tjeneste

3. Trykk på lagre

Er TelefonBG integrasjon med LiveAgent gratis?

Du trenger ikke betale noe ekstra for å integrere TelefonBG med LiveAgent vis du har alt-inkludert planen selektert.

Tilbake til Integrasjoner Create account for FREE

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo