Teletek integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Teletek er en svensk operatør som tilbyr skybaserte telefonsentraler med mobil MEX-tilknytning. LiveAgent gir Teletek VoIP-integrasjon gratis for alle LiveAgent-abonnenter.
Hvordan integrere Teletek?
Det er viktig å påpeke at Teletek allerede er innebygd LiveAgent. Så hvis du allerede har ditt Teletek VoIP-nummer, logg inn på LiveAgent og naviger til Nummere, hvor du vil sette inn den nødvendige legitimasjonen.
Fordeler med Teletek VoIP:
- økt produktivitet
- forbedret kundeopplevelse
- lettere tilgjengelighet
- kostnadseffektivitet
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently Asked Questions
Hva er Teletek?
Teletek er en VoIP-leverandør som opererer siden 2008 over hele Europa.
Hvor mye koster Teletek VoIP-nummeret?
Siden prisene kan endres, foreslår vi at du går til Teletek-nettstedet for nøyaktig og oppdatert prisinformasjon. Når det gjelder Teletek-integrasjonen i LiveAgent, er det ingen ekstra avgifter.
Hvorfor er en Teletek-integrasjon i LiveAgent gunstig for virksomheten din?
Det er fordelaktig å implementere et Teletek VoIP-nummer fordi det er en kostnadseffektiv måte å være tilgjengelig fra hvor som helst med et bredt spekter av enheter for kundene dine.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert salgskontaktinformasjon og muligheter for å abonnere på nyhetsbrev, samt installasjonsstatus for en konto. Den inneholder også informasjon om at nettsiden bruker informasjonskapsler og muligheter for å avtale en demonstrasjon eller kontakte kundeservice.
LiveAgent hjelper bedrifter med å øke produktiviteten ved å doble mengden løste klientspørsmål og redusere arbeidstiden. Implementering av sanntidstjenester og live chat kan øke kundetilfredsheten med opptil 29% og gi muligheter for kryssalg og oppsalg. Det anbefales å møte John Gordon og diskutere samarbeidsmulighetene for å forbedre kundeservice og påvirke positivt merkevaren og selskapet.