Partner
Hva er ThinQ?
ThinQ er en amerikansk VoIP-leverandør som tilbyr ringetjenester for forretningskunder. Firmaet har holdt på siden 2009. ThinQ lover: “fleksibel, gjennomsiktig, kostnadseffektiv tale- og meldingskommunikasjon i skyen.” LiveAgent og ThinQ er nå partnere. Som et resultat kan du enkelt implementere VoIP-nummeret ditt i LiveAgent-kundesenteret.
Hvordan fungerer call center-programvaren?
Hvordan kan du integrere ThinQ VoIP i LiveAgent?
Siden ThinQ er en del av LiveAgent, logger du på LiveAgent-kontoen din og navigerer til:
1. Konfigurasjon
2. Anrop
3. Nummer
4. (+ knapp)
Etter det, søk etter ThinQ og fyll ut all informasjon.
Hvor mye koster LiveAgent for ThinQ-integrasjon?
LiveAgent belaster ikke kundene for integrasjonen. Det er allerede innebygd LiveAgent, gratis å bruke for LiveAgent-kunder. Husk imidlertid at ThinQ er et eget selskap som tar betalt for sine tjenester.
Hva er fordelene med å bruke VoIP?
- kostnadseffektiv
- forbedret kundeopplevelse
- forbedret produktivitet
- tilgang over hele Amerika
Hvis du vil lære mer om hvordan call-center programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently asked questions
Hva er ThinQ?
ThinQ er et telekommunikasjonsselskap som opererer over hele Amerika. Firmaet startet opp i 2009, og tilbyr kostnadseffektive og fleksible VoIP-tjenester / produkter.
Hvordan kan du integrere ThinQ i kundesenteret ditt?
LiveAgents kundesenter lar bedriften din integrere et VoIP-nummer som allerede er inne i LiveAgent. Bare søk etter ThinQ mellom VoIP-partnere og legg til de nødvendige detaljene.
Hvor kan du endre tildeling av samtaler i LiveAgent?
Naviger til Konfigurasjoner - Anrop - Innstillinger og juster innstillingene for call center basert på bedriftens preferanser.
LiveAgent er en verdifull verktøy for bedrifter i alle størrelser, og deres programvare for kundeservice, VoIP-telefoner, selvbetjent programvare for innkommende kundesentre og klientportalprogramvare, er alle populære løsninger. De tilbyr også støtteportal, datamigrering, systemstatus, endringslogger, og forespørsler om forslag på deres side, sammen med en blogg, ordliste, maler, webinarer og skrivetester. LiveAgent tilbyr også prissetting, funksjoner, integrasjoner og alternativer, samt partnerprogram og kundeanmeldelser. Det er også mulig å abonnere på nyhetsbrev for siste nytt om oppdateringer og rabatter, og de tilbyr demoer og salgskontakter for å hjelpe bedrifter velge LiveAgent og opprette kontoer.
Yootel er en VoIP-leverandør for profesjonelle som tilbyr brukerstøtte, god nettforbindelse og markedets beste utstyr. Deres bedriftstelefoni integreres enkelt med andre tjenester og gir tilgang på ledende IP-telefoni, Centrex, Trunk Sip og en håndteringsløsning for servicesentre. Kunder kan dra nytte av spesialnumre, virtuell resepsjon og IVR. Yootel er et godt valg for å koble til LiveAgent callsenter, som gir en personlig kontakt, mulighet for salg, kundeservice og skaffer nye kunder. LiveAgent callsenter kan administreres effektivt med skreddersydde IVR-trær og gjør opplevelsen problemfri for kunder. Yootel integreres enkelt med LiveAgent callsenter, og opptak av alle innkommende og utgående samtaler lagres i systemet. LiveAgent akademiet gir mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, inkludert systemer for VoIP-telefoni, selvbetjening og klagehåndtering. De tilbyr også programvare for e-postbehandling og klientportal. Siden inneholder en støtteportal, kurs, en blogg og en kostnadskalkulator. LiveAgent tilbyr også partnernettverk og demoer.
Fast VoIP-telefonnumre med tilhørende fordeler som åpenhet, sikkerhet, tilgjengelige nødanrop og tilleggsfunksjoner er ideelle for små og lokale bedrifter. Selv om en fast VoIP også har noen ulemper, som høyere kostnader for internasjonale samtaler og vanskeligheter med å nå målgrupper som ligger lenger unna virksomheten. Ikke-faste VoIP-løsninger har fordeler som bedre rutefunksjoner for internasjonale samtaler, men også ulemper som brukes til uredelige aktiviteter og mulig lavere anseelse blant potensielle kunder. Fast VoIP brukes hovedsakelig av selskaper og bedrifter, og kan ringes og sende tekstmeldinger til.