Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Toky?
Toky er en kundesentertjeneste, forretningstelefonsystem og VoIP-leverandør. Den brukes til å administrere telefonsentre.
Hvordan kan du bruke det?
Nye anrop, talemeldinger og tekstmeldinger vil ikke gå forbi deg fordi du vil bli varslet om dem i LiveAgent-dashbordet. Du kan også administrere kontakter, opprette samtaler og sende tekstmeldinger.
Fordeler
- Kundesenterstøtte for din helpdesk
- Få vite om alle anrop, tekstmeldinger og talepost uten å bytte app
- Send tekster fra dashbordet ditt
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Hva er Toky?
Toky er et systemselskap for skytelefoni siden 2014. Med Toky kan du enkelt få din egen VoIP (Voice over Internet Protocol) på noen få minutter.
Hvordan kan du bruke Toky-integrering med LiveAgent?
Toky-integrering lar deg få varsler om nye anrop, meldinger umiddelbart i LiveAgent. Som et resultat kan din kundeservice/støtte effektivt håndtere kundehenvendelser og gi en god kundeopplevelse. I tillegg kan du administrere kundekontaktinformasjonen samt opprette samtaler med dem alle fra LiveAgent.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.