Toky

Hva er Toky?

Toky er en kundesentertjeneste, forretningstelefonsystem og VoIP-leverandør. Den brukes til å administrere telefonsentre.

Hvordan kan du bruke det?

Nye anrop, talemeldinger og tekstmeldinger vil ikke gå forbi deg fordi du vil bli varslet om dem i LiveAgent-dashbordet. Du kan også administrere kontakter, opprette samtaler og sende tekstmeldinger.

Fordeler

  • Kundesenterstøtte for din helpdesk
  • Få vite om alle anrop, tekstmeldinger og talepost uten å bytte app
  • Send tekster fra dashbordet ditt

Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!

Frequently asked questions

Hva er Toky?

Toky er et systemselskap for skytelefoni siden 2014. Med Toky kan du enkelt få din egen VoIP (Voice over Internet Protocol) på noen få minutter.

Hvordan kan du bruke Toky-integrering med LiveAgent?

Toky-integrering lar deg få varsler om nye anrop, meldinger umiddelbart i LiveAgent. Som et resultat kan din kundeservice/støtte effektivt håndtere kundehenvendelser og gi en god kundeopplevelse. I tillegg kan du administrere kundekontaktinformasjonen samt opprette samtaler med dem alle fra LiveAgent.

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo