Partner
Hvis du vil begynne å bruke LiveAgents chat-knapp på din uKit-side, vennligst følg den trinnvise integrasjons guiden nedenfor, eller bare se integrasjons videoen.

- Åpne uKit Builder og naviger til Widgets>Kontakt
- Velg LiveAgent og dra widgeten til nettstedet, mens du holder venstre museknapp.
- Klikk på live chat-knappen og klikk deretter på Koble til konto i venstre sidefelt.
- Fyll inn url og API-nøkkel til LiveAgent-kontoen din. Hvis du ikke har en konto, kan du gjerne opprette en ny ved å klikke på Opprett konto.
Hvor er API-nøkkelen?
- I LiveAgent-kontoen din, naviger til Konfigurasjon>System>API og kopier API-nøkkelen din herfra.
- Du er ferdig. Standard live chat-knappen vises på nettstedet ditt.
- Hvis du vil endre standardknappen (farger, tekster…), åpne LiveAgent-kontoen din, naviger til Konfigurasjon>Chat>Chatknapper og klikk på knappen for å redigere utseendet.
Hvofor uKit?
uKit er en nettstedbygger og er en enkel og effektiv måte å lage et funksjonelt forretnings nettsted på. Byggeren er ment for de som ikke er tekniske. Det er lett å navigere, morsomt og moderne. uKit har en elegant dra-og-slipp-editor som lar deg enkelt tilpasse malen du ønsker.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgents uKit-integrasjon lar deg plassere en live chat-knapp på din uKit-butikk.
Frequently asked questions
Hvordan kan du integrere en live chat-knapp i Ukit?
1. Naviger til Ukit's Widgets - Kontakt - Liveagent
2. Fyll inn den URL ogAPI nøkkel fraLiveAgent
3. Logg inn på din LiveAgent konto
4. Tilpass din live chat iKonfigurasjoner- Chat - Chat knapp
Hva er fordelene med å bruke Ukit?
- kostnadseffektiv
- adaptiv
- enkel å bruke
- fantastisk design
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en kundestøtte og chat-løsning. Den opplyser om at en e-post vil sendes når kontoen er installert og gir uttrykk for at skrivebordet er under konstruksjon. Videre nevnes informasjonskapsler som brukes på nettsidene og det tilbys en mulighet for en demo samt kontakt via chat og kontaktformular.
HelpOnClick live chat anmeldelse
HelpOnClick's live chat-programvare er praktisk for en hvilken som helst bedriftsstørrelse og tilbyr tilpasningsalternativer for å passe perfekt til merkevarebyggingen. Prisene starter på gratis per måned og har en gratis prøveperiode. HelpOnClick har et enkelt og simpelt grensesnitt, men gir mye tilpasning for live chat-knappen. Det er enkle å navigere og rimelig, men har noen ulemper som manglende sanntids skrivevisning og ikke veldig responsiv. Brukere kan starte sin gratis konto og få tilgang til en rekke funksjoner.
Nettsideeiere kan nå ut til besøkende og tilby hjelp gjennom funksjoner som Online-besøkende, Chats-oversikt, Tilgjengelige Agenter og Kundens land. Disse funksjonene gir viktig generell informasjon om besøkende og kan hjelpe ansatte med å gi bedre kundeservice. Fordeler inkluderer å kontakte besøkende proaktivt og analysere situasjoner raskt. En demo kan avtales for å lære mer.