Vanilla Telecoms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vanilla Telecoms Personvernerklæring
Vanilla Telecoms er en ledende internettleverandør og høykvalitets SIP-leverandør på Malta. Selskapet har drevet siden 2007 og har vokst enormt gjennom årene. Vanilla Telecoms verdsetter fleksibilitet, enkelhet, omsorg og pålitelighet. De er også: “en offisiell distributør av prisbelønte Grandstream-produkter.” LiveAgent har inngått samarbeid med Vanilla Telecoms for deres VoIP-tjenester. Som et resultat kan LiveAgent-kunder nå enkelt koble til Vanilla Telecoms VoIP-nummeret i deres kundesenter.
Hvor mye koster det å integrere Vanilla Telecoms i LiveAgent?
Det er ingen integreringsavgift siden Vanilla Telecoms er innebygd LiveAgent.
Veiledning for å koble Vanilla Telecoms med LiveAgent:
1. Få Vanilla Telecoms VoIP-nummer
2. Logg på på en LiveAgent-konto
3. Følg navigasjonen på skjermbildet
4. Fyll inn den nødvendige legitimasjonen
5. Legg til og bruk med en gang
Fordeler:
- lav kostnad
- svært pålitelig
- bedre CX
- økt produktivitet
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Hva er Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms er et telekommunikasjonsselskap som også tilbyr VoIP-tjenester. VoIP står for Voice over Internet Protocol. Dette betyr at du kan ringe og motta anrop over internettforbindelsen.
Hva er Vanilla Telecoms-integrasjon?
LiveAgent tilbyr kundene muligheten til å koble VoIP-numrene sine gjennom forskjellige leverandører. En av dem er Vanilla Telecoms.
Hva er fordelene med å ha et VoIP-nummer?
Det er mange fordeler ved å ha et VoIP-nummer. Det viktigste er tilgjengeligheten fra hvor som helst. Siden du kan bruke en annen rekke enheter, kan du være tilkoblet hele tiden. Kundeservicen din kan for eksempel øke produktiviteten og til slutt CX ved å være tilgjengelig 24/7.
LiveAgent tilbyr et omfattende kundeservicesystem med kommunikasjonskanaler som chat, telefon, og video. De samarbeider med Yootel for å tilby VoIP-tjenester og har avanserte funksjoner som automatisk anropsdisposisjon og opptak av samtaler. LiveAgent er et verdifullt verktøy for bedrifter som ønsker å forbedre kunderelasjoner og effektivisere kundeservice.
TeleCube og LiveAgent kan integreres for å forbedre kundeinteraksjoner. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger. Peoplefone tilbyr kundeserviceprogramvare. Samtaledisponering øker salgsavkastningen. TeleCube er en global VoIP-leverandør med dekning i over 50 land. Integrering med LiveAgent gir en enkel måte å administrere telefonsenteret på.