vCita integration
Partner website
Partner Privacy Policy
vCita Personvernerklæring
Hva er vCita?
vCita er et avtaleplanleggingsverktøy som brukes av små bedrifter. Den kommer med klientadministrasjonsverktøy og markedsføringsverktøy.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk vCita-integrasjon til å opprette og finne kunder, skape samtaler og travle tider, og holde deg informert om nye og eksisterende kunder.
Fordeler
- Administrer kunder uten å bytte app
- Gi deg selv pusterom og planlegg travle tider
Frequently Asked Questions
Hva er vCita?
vCita planlegger programvare som også tilbyr CRM og markedsføringsverktøy siden 2010.
Hva er fordelene med å bruke vCita-integrasjon i LiveAgent?
Integrering av vCita med LiveAgent kan: skape en effektiv arbeidsflyt, gjøre det mulig for deg å planlegge avtaler fra LiveAgent og la deg starte en samtale med kontakter fra vCita.
LiveAgent tilbyr en rekke programvareløsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer og selvbetjent programvare. De tilbyr også webinarer og kostnadskalkulatorer for å hjelpe kundene med å finne den beste løsningen. Kunden kan kontakte dem gjennom sosiale medier og abonnere på nyhetsbrevet. LiveAgent tilbyr også demoer og en-mot-en samtaler for sine kunder.
LiveAgent tilbyr en omfattende løsning for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. De tilbyr også integrasjon med Vectera for videomøter, og har et bredt spekter av kommunikasjonskanaler. Med fokus på kundetilfredshet og effektivitet, er LiveAgent et verdifullt verktøy for enhver bedrift.