VIPTel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er VIPTel?
VIPTel er en slovakisk VoIP-leverandør som tilbyr komplekse samtaletjenester for forretningskunder siden 2002. Selskapet skiller seg ut fra konkurrenter med moderne teknologi, effektiv kundeservice, rimelige og personaliserte tjenester.
LiveAgent jobber med flere VoIP-partnere. Flertallet av disse VoIP-partnerne er allerede en del av LiveAgent for en bedre brukeropplevelse. Hvis du er LiveAgent-abonnent, er integrasjonen uten ekstra avgifter.
Hvordan kan du integrere VIPTel?
Her er en step-by-step guide:
1. Få et VIPTel VoIP-nummer
2. Logg på LiveAgent
3. Naviger til Nummer
4. Fyll inn VoIP-nummeret og fyll ut nødvendig informasjon
5. LEGG TIL OG BRUK straks
Hvis du fremdeles er usikker på hvordan du kobler VIPTel til LiveAgent, finner du er grundig VIPTel-integrasjonsveiledning her.
Fordeler med VIPTel:
- billig løsning
- forbedret produktivitet
- bedre kundeopplevelse
- god enhetskompatibilitet
Vil du lære mer? Sjekk programvarevideoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VIPTel integration!
Frequently Asked Questions
Hva er VIPTel?
VIPTel er en slovakisk VoIP-leverandør siden 2002.
Hvor mye koster VIPTel VoIP?
Selv om VIPTel er en del av LiveAgent, er VIPTel et eget selskap. Derfor er avgiftene for tjenestene tilsvarende. Vi anbefaler at du sjekker VIPTel-nettstedet for nøyaktig prisinformasjon.
Hvordan kan du koble VIPTel med LiveAgent?
1. Logg på LiveAgent 2. Klikk på Konfigurasjoner > Ringing & gt; Telefonnummer & gt; VIPTel 3. Legg til nødvendig informasjon
TeleCube og LiveAgent kan integreres for å forbedre kundeinteraksjoner. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger. Peoplefone tilbyr kundeserviceprogramvare. Samtaledisponering øker salgsavkastningen. TeleCube er en global VoIP-leverandør med dekning i over 50 land. Integrering med LiveAgent gir en enkel måte å administrere telefonsenteret på.
Bedrifter kan integrere TeleCube og LiveAgent for å forbedre kundeinteraksjoner med automatisk anropsruting og rask tilgang til informasjon. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger i nødanrop og sikkerhetsrisiko. LiveAgent gir støtte og annen programvare for kundeservice. VoipTel Italia tilbyr gratis nettchat for økt kundetilfredshet og salg, mens Peoplefone tilbyr programvare for kundeservice med ulike funksjoner og integrasjonsmuligheter. LiveAgent samarbeider med Magenta, en komplett leverandør av telekommunikasjonstjenester i Østerrike, for å tilby enkel VoIP-integrasjon. Magenta-integrasjonen er gratis, men Magenta tar betalt for sine tjenester hver for seg.