Partner
Hva er VIPTel?
VIPTel er en slovakisk VoIP-leverandør som tilbyr komplekse samtaletjenester for forretningskunder siden 2002. Selskapet skiller seg ut fra konkurrenter med moderne teknologi, effektiv kundeservice, rimelige og personaliserte tjenester.
LiveAgent jobber med flere VoIP-partnere. Flertallet av disse VoIP-partnerne er allerede en del av LiveAgent for en bedre brukeropplevelse. Hvis du er LiveAgent-abonnent, er integrasjonen uten ekstra avgifter.
Hvordan kan du integrere VIPTel?
Her er en step-by-step guide:
1. Få et VIPTel VoIP-nummer
2. Logg på LiveAgent
3. Naviger til Nummer
4. Fyll inn VoIP-nummeret og fyll ut nødvendig informasjon
5. LEGG TIL OG BRUK straks
Hvis du fremdeles er usikker på hvordan du kobler VIPTel til LiveAgent, finner du er grundig VIPTel-integrasjonsveiledning her.
Fordeler med VIPTel:
- billig løsning
- forbedret produktivitet
- bedre kundeopplevelse
- god enhetskompatibilitet
Vil du lære mer? Sjekk programvarevideoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VIPTel integration!
Frequently asked questions
Hva er VIPTel?
VIPTel er en slovakisk VoIP-leverandør siden 2002.
Hvor mye koster VIPTel VoIP?
Selv om VIPTel er en del av LiveAgent, er VIPTel et eget selskap. Derfor er avgiftene for tjenestene tilsvarende. Vi anbefaler at du sjekker VIPTel-nettstedet for nøyaktig prisinformasjon.
Hvordan kan du koble VIPTel med LiveAgent?
1. Logg på LiveAgent
2. Klikk på Konfigurasjoner > Ringing & gt; Telefonnummer & gt; VIPTel
3. Legg til nødvendig informasjon
Fast VoIP-telefonnumre med tilhørende fordeler som åpenhet, sikkerhet, tilgjengelige nødanrop og tilleggsfunksjoner er ideelle for små og lokale bedrifter. Selv om en fast VoIP også har noen ulemper, som høyere kostnader for internasjonale samtaler og vanskeligheter med å nå målgrupper som ligger lenger unna virksomheten. Ikke-faste VoIP-løsninger har fordeler som bedre rutefunksjoner for internasjonale samtaler, men også ulemper som brukes til uredelige aktiviteter og mulig lavere anseelse blant potensielle kunder. Fast VoIP brukes hovedsakelig av selskaper og bedrifter, og kan ringes og sende tekstmeldinger til.
Telsome er et individuelt selskap som tar betalt for tjenestene tilsvarende. All-inclusive LiveAgent-abonnenter kan koble Telsome gratis. LiveAgent tilbyr prissetting, funksjoner, integrasjoner, og alternativer for programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og innkommende kundesenter. LiveAgent tilbyr også klientportalprogramvare, programvare for klagehåndtering og e-post behandling. Kunden kan kontakte LiveAgent på sosiale medier eller gjennom salgskontakt. Den som registrerer seg vil snart motta innloggingsdetaljene på e-post. LiveAgent-programvaren vil bli installert og kundene vil motta logging-in detaljene via e-post etter installasjonsprosessen.
Teksten inneholder informasjon om abonnering på nyhetsbrev, salgskontakter, avtale om en demo og bruk av sosiale medier. Den inneholder også informasjon om kontooppsett for LiveAgent og bruken av informasjonskapsler på nettsiden. Kontaktinformasjon og muligheter for kommunikasjon gjennom chat og e-post er også tilgjengelig.
LiveAgent er et selskap som tilbyr programvare for kundeservice og andre support-tjenester. De tilbyr ulike verktøy som VoIP-telefonsystemer, programvare for innkommende kundesenter, selvbetjent programvare, klagehåndteringssystem og mye mer. Selskapet tilbyr også opplæring gjennom sin blogg, ordliste og webinarserie. Du kan kontakte LiveAgents salgsavdeling for en demo eller abonnere på deres nyhetsbrev for å holde deg oppdatert om LiveAgent-oppdateringer og rabatter. Installasjonsstatus for LiveAgent vises i prosent mens du venter. Deres nettsider bruker cookies, som er detaljert i selskapets personvern og cookie retningslinjer. Du kan kontakte selskapet via ulike kanaler som kontaktskjema, Messenger, Whatsapp og live-chat.