Partner
Hva er Vonage?
Vonage er en API-plattform som gjør det enkelt for bedrifter å bygge revolusjonerende kommunikasjonsopplevelser for sine kunder. Selskapet opererer globalt og prøver å gjøre tjenestene sine tilgjengelige for de aller fleste selskaper. LiveAgent har inngått samarbeid med Vonage og skapte Vonage-integrasjon for den beste kundeopplevelsen.


Hvordan kan du bruke Vonage?
Vonage er en av de støttede VoIP-leverandørene av LiveAgent. Du kan bruke den til å koble Vonage-nummeret ditt til LiveAgent og konfigurere brukerstøtten med et callsenter . Callsentre er en fin måte å la kundene dine nå ut til deg når de søker hjelp eller informasjon om produkter og tjenester.
LiveAgent støtter kundesenteradministrasjon med en rekke anropsfunksjoner for en sømløs arbeidsflyt. billettsystemet håndterer all innkommende kundekommunikasjon fra hvilken som helst kanal og holder en historikk over dem i databasen. Historien til samtaleopptak er tilgjengelig når som helst.
I tillegg til å hjelpe deg med å håndtere innkommende anrop, kan plattformen vår også hjelpe deg med anropsruting, IVR og videosamtaler når du trenger dem. Sjekk ut hele funksjonslisten eller se videoen nedenfor for å se de avanserte funksjonene i en enhetlig plattform.

Hva er fordelene med å bruke Vonage?
- kostnadseffektiv
- verdensomspennende tilgang
- enkel integrasjon
- muligheten til å koble til flere enheter
- pålitelig og effektiv kommunikasjon
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Hvor mye koster det å integrere Vonage med LiveAgent?
LiveAgent tar ikke betalt for VoIP integrasjon. Det er viktig å merke seg her at Vonage allerede er innebygd LiveAgent. Dra fordel akkurat nå og forbedre kundesenterstøtten din. Men husk at Vonage opererer uavhengig. Derfor vil selskapet belaste deg for de leverte tjenestene.
Hvordan kobler du Vonage til LiveAgent?
Etter at Vonage har gitt deg et VoIP-nummer, kan du enkelt integrere denne informasjonen i LiveAgent. Bare legg til Vonage i seksjonen med VoIP-partnere og begynn å bruke VoIP umiddelbart. Følg veiledningen nedenfor for å finne ut hvordan du gjør det.
- Gå først til Vonage-nettstedet og start din gratis prøveversjon. Etter at du har mottatt en bekreftelses-e-post, kan du opprette kontoen din og kjøpe et Vonage-nummer. For å gjøre det, gå til Dashboard og se etter Tall > Kjøp nummer.

- Med brukernavnet, passordet og Vonage-nummeret klart, bytt til LiveAgent. Gå til Konfigurasjon > Ring > Tall og klikk på den oransje Opprett-knappen øverst for å legge til et nytt nummer i systemet. Et nytt vindu med en liste over VoIP-leverandører åpnes. Finn Vonage og klikk på den.

- Det siste trinnet krever at du fyller ut de nødvendige feltene for å fullføre å legge til nummeret. Oppgi brukernavn, passord og Vonage-nummer i feltene. Velg avdelingen som anropet skal sendes til, navngi nummeret ditt og velg om du vil at anropene skal tas opp. Når du er ferdig, klikk på Legg til nederst.
Nysgjerrig på hva annet du kan gjøre med LiveAgent? Sjekk ut omvisningsvideoen nedenfor for å se alle verktøyene vi har å tilby for å hjelpe deg med å forbedre brukerstøtten.

Frequently Asked Questions
Hva er Vonage?
Vonage er en API-plattform som nå er en del av Vonage.
Hva er fordelene med å integrere Vonage med LiveAgent?
Vonage opererer individuelt. Derfor, hvis du er interessert i prisene deres, foreslår vi at du går til nettsiden deres. LiveAgent krever imidlertid ingen ekstra kostnader for Vonage-integrasjonen.
Hvor mye koster Vonage?
Integrasjon av Vonage VoIP gir noen forretningsfordeler. Som for eksempel; færre kostnader, bedre kundeopplevelse og flere telefonnumre.