WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er WhatsApp?
WhatsApp er en av de mest populære meldingsplattformene på markedet. Den lar brukere ringe, sende meldinger og dele filer takket være tilgang til mobilt internett. Applikasjonen er gratis for iOS, Android, Windows, Mac OS, og er også tilgjengelig som en nettapplikasjon tilgjengelig via nettlesere. Den har funnet sin plass både som en forbrukerapp og som en bedriftsapp.
Vår WhatsApp-integrasjon lar deg integrere WhatsApp-kontoen din i LiveAgent-billettsystemet og bruke det som en av dine kundekommunikasjonskanaler. Å svare på kundemeldinger på WhatsApp er en rask og effektiv måte å håndtere kundeforespørsler og tilby praktisk kundeservice for hver kunde. Denne integrasjonen er tilgjengelig for brukere med Twilio VoIP.
Hvordan kan du bruke WhatsApp-integrasjon?
LiveAgent kobler til WhatsApp-kontoene dine og integrerer dem i helpdesk-systemet. Deretter samler den alle tilgjengelige WhatsApp-samtaler og forvandler dem til helpdesk-billetter, som du enkelt kan få tilgang til fra din universelle innboks. Denne funksjonen er flott fordi du kan bruke den med mange av våre andre viktige og avanserte funksjoner. Takket være dette kan du forbedre arbeidsflytene dine, gi raskere svar, organisere kundemeldinger og løse spørsmål mye raskere.
Hva er fordelene med å bruke WhatsApp-integrasjon?
- Få et konkurransefortrinn
- Øk kundetilfredsheten
- Gi en praktisk støttekanal
- Løs mindre forseggjorte spørsmål raskere
WhatsApp-støtte med LiveAgent
I stedet for å bruke bedriftstelefonen eller WhatsApp-nettapplikasjonen til å håndtere kundeforespørsler, kan du ganske enkelt integrere WhatsApp med LiveAgent og gjøre den om til en effektiv forretningsløsning. Du kan svare på alle kundesamtaler direkte fra billettsystemet ditt, og gi en god kundeopplevelse akkurat som med alle andre kanaler.
Vår WhatsApp-integrasjon lar deg enkelt koble WhatsApp-kontoens Twilio-nummer til LiveAgent-billettsystemet. Resultatet er at hver innkommende melding fra WhatsApp blir pent organisert i innboksen din som lettløselige billetter. Integrasjon av WhatsApp-kontoene dine kan hjelpe deg med å organisere kommunikasjonen din og holde den på ett sted med resten av kundemeldingene takket være vår hybride billettstrøm.
WhatsApp-integrering fungerer godt med andre billettfunksjoner som tags, notes eller delte billetter. Du kan til og med bruke en automatiseringsregel for å automatisere arbeidsflyten din, og bruke hermetiserte meldinger a> for å sende en malmelding. WhatsApp begrenser deres virksomhetsintegrasjon kun til meldinger, uten samtalefunksjonalitet. Alle svar på meldinger må gjøres innen 24 timer. Når det går 24 timer, kan du bare svare på WhatsApp-meldinger med forhåndsgodkjente maler.
Hvordan integrere WhatsApp med LiveAgent
- Gå først til LiveAgent-kontoen din og åpne Konfigurasjon. Velg WhatsApp i panelet til venstre og aktiver funksjonen.
- Velg WhatsApp-numre i panelet til venstre og legg til et nytt nummer. Oppgi detaljene fra Twilio-kontoen din og lagre konfigurasjonen. Det er alt, WhatsApp-bedriftskontoen din er nå integrert med LiveAgent.
- Du kan nå motta WhatsApp-billetter og svare på dem direkte fra LiveAgents billettsystem. Integrasjonen fungerer bra med funksjoner som overføringsbilletter, oppløsning eller delte billetter.
Klar til å prøve WhatsApp-integrasjonen vår?
La oss forbedre kundestøtten sammen. Kom i gang med LiveAgent i dag med vår gratis 14-dagers prøveperiode, og se hvor enkelt det er å administrere WhatsApp-kundekommunikasjonen din med systemet vårt.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 14-day trial and improve your help desk today!
Frequently Asked Questions
Hva er WhatsApp?
WhatsApp er en av de mest populære meldingsapplikasjonene som brukes av millioner av brukere over hele verden. Det brukes ofte til personlig kommunikasjon, men det har også funnet veien til forretningsinnstillinger for håndtering av forretningsdrift. WhatsApp blir også populær som kundeservicekanal.
Hvordan kan du integrere WhatsApp med LiveAgent?
WhatsApp kan enkelt integreres med LiveAgent gjennom konfigurasjonsinnstillingene til LiveAgent helpdesk. Alt du trenger for å gjøre det er en LiveAgent-konto og et Twilio-nummer med WhatsApp-integrasjon. Deretter er det bare å oppgi detaljene dine og koble kontoen din til billettsystemet.
Hvorfor er WhatsApp kundeservice viktig?
Å gi råd og service til kunder via WhatsApp er en ofte underutnyttet måte å gi virkelig rask støtte. WhatsApp er tilgjengelig på alle moderne softphone, den er enkel å bruke, og derfor enkel å bruke av kunder over hele verden. Det oppmuntrer til raskere kommunikasjon, noe som kan være nyttig for å løse mindre forseggjorte problemer og gi svært rask kundeservice.
Hva er fordelene med å bruke WhatsApp-integrasjon?
En av hovedfordelene er konkurransefortrinn, fordi ikke alle bedrifter bruker WhatsApp som en kundeservicekanal, til tross for dens økende popularitet. Andre fordeler er økt kundetilfredshet på grunn av raske meldinger og brukervennlighet. Fordelene for agenter ligger i billettsystemet vårt, som gjør dem i stand til å bruke andre billettfunksjoner, tillate hybrid billettflyt og gi svar mye raskere.
LiveAgent tilbyr et omfattende kundeservicesystem med kommunikasjonskanaler som chat, telefon, og video. De samarbeider med Yootel for å tilby VoIP-tjenester og har avanserte funksjoner som automatisk anropsdisposisjon og opptak av samtaler. LiveAgent er et verdifullt verktøy for bedrifter som ønsker å forbedre kunderelasjoner og effektivisere kundeservice.
LiveAgent er et verktøy for kundekommunikasjon som øker kundetilfredshet, salg og produktivitet. Det tilbyr flere kommunikasjonskanaler, integrasjoner og intern kunnskapsbase. Axigen-integrasjonen gir lett vedlikehold, 24/7 kundestøtte, høy sikkerhet og samarbeidsfunksjoner. LiveAgent kan integreres med Axigen-billettsystemet via IMAP/POP3 for å administrere kundestøttebilletter og e-poster på ett sted, noe som sparer tid og strømlinjeformer arbeidsflyten.
Automatiserte anropsruter og rask tilgang til informasjon forbedrer kundeinteraksjoner. OptiTELECOM tilbyr VoiP-tjenester med fokus på IP-løsninger. Samtaledisponering øker salgsavkastningen. ComMeeTT tilbyr VoIP-telefontjenester og integreres med LiveAgent. Duocom er en ledende VoIP-tjenesteleverandør som kan integreres med LiveAgent.