Yootel

Hva er Yootel?

Yootel er en kjent VoIP-leverandør som ble grunnlagt i 2012 og retter sine tjenester mot profesjonelle. Brukere vil være i kontinuerlig kontakt med deres representanter og vil høste godt av verdifulle fortrinn slik som full brukerstøtte, en veldig god nettforbindelse og markedets beste utstyr.

Vår bedriftstelefoni, enten fast eller mobil, integreres enkelt med dine andre tjenester. Den er både enkel å bruke, tilpasset til alle bruksområder i din bedrift og nyttig for din daglige drift.

Yootel gir deg tilgang på mange VoIP-funksjoner som er ledende i markedet og vi kan nevne for eksempel IP-telefoni for bedrifter, Centrex, Trunk Sip, et samlet kommunikasjonssystem og en håndteringsløsning for servicesentre for å forbedre kunderelasjoner i tillegg til marketing-løsninger og førsteklasses tilleggstjenester slik som spesialnumre, virtuell resepsjon, IVR.

Hvordan kan du bruke det?

Hvis du leter etter en VoIP-leverandør for å koble til ditt LiveAgent callsenter er Yootel et veldig godt valg. LiveAgents callsenter håndterer alle dine samtaler og henvendelser mens Yootel tar seg av resten. En bærbar PC eller smarttelefon med mikrofon og høyttaler er alt du trenger for å etablere et nytt callsenter. Du vil kanskje trenge annet utstyr om du vil forbedre samtalekvaliteten senere.

Hvordan kan du dra nytte av et LiveAgent callsenter?

Selv om noen foretrekker digital kundeservice, er det andre som ønsker en mer personlig kontakt med selskapene de kontakter. Callsentre er en veldig god måte å forbedre dine kunderelasjoner, selge produkter, skaffe nye kunder, eller gi generell kundeservice.

Med nedgangen i tradisjonelle callsentre og økningen av callsentersystemer som LiveAgent, er det enkelt å tilby disse typene kundeservice til dine kunder uten å knuse sparegrisen. Callsentre er nå tilgjengelig for alle typer bedrifter, store eller små.

Hvordan fungerer LiveAgents callsenter?

LiveAgent gjør administrering og drift av et callsenter enklere for bedrifter ved hjelp av sine avanserte funksjoner. For eksempel kan du opprette skreddersydde IVR (Interaktiv Virtuell Respons) trær, som automatisk vil rute kundesamtaler til den riktige avdelingen eller agenten.

Og det beste? LiveAgents IVR-funksjon gjør alt arbeidet og gjør opplevelsen problemfri for dine kunder. Alt de trenger å gjøre er å høre på IVR-menyen, og trykke på de rette tastene (som for eksempel trykk 1 for salgsavdeling) for å komme seg til den rette personen for jobben.

Callsenter med IVR

Kom en av dine kunder til feil avdeling med et uhell? Løsningen er lett, bruk samtaleoverføringer for å rute kundene til en av dine kollegaer og spar dem tid.

Er det vanskelig for deg å huske hva kundene dine sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Hvis du trenger å oppfriske minnet, kan du lett finne henvendelsen og høre hele opptaket på nytt. Samtaleopptak kan også bli brukt for å lære opp nye agenter og vise dem korrekt respons til kunder.

Vil du ha mer informasjon om våre callsenterfunksjoner? Sjekk vår Callsenter-side som har all informasjon om mulighetene i LiveAgents callsenter.

Hvordan integrerer man Yootel VoIP i LiveAgent

Hvis du vil opprette ditt LiveAgent callsenter med Yootel som din VoIP-leverandør, følg denne enkle veiledningen.

  • Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Telefon > Numre. Klikk på den oransje Opprett-knappen øverst på siden.
  • Velg Yootel fra listen over VoIP-tilbydere.
Hvordan integrerer man Yootel VoIP i LiveAgent
Velg Yootel
  • Gi nummeret et navn, velg en avdeling, oppgi innloggingsdetaljene og velg ditt utgående nummerprefiks. Du kan også huke av om du vil gjøre opptak av alle innkommende og utgående samtaler. Når du er ferdig, klikk på Legg Til-knappen nederst på siden.
Hvordan integrerer man Yootel VoIP i LiveAgent
Konfigurer ditt Yootel-nummer

Telefonnummeret er nå i LiveAgent og klart til bruk. Hvis du vil kan du også legge til flere Yootel-numre eller legge til numre fra andre VoIP-tilbydere.

Hvordan integrerer man Yootel VoIP i LiveAgent
Yootel telefonnumer lagt til

Få mer informasjon om LiveAgents callsentersystem

Er du ute etter mer informasjon om hvordan man etablerer og drifter et callsenter? Hvis du er interessert kan du ta en titt på LiveAgent-akademiet for mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.

Nysgjerrig på hva mer LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen under for å få en full gjennomgang av vårt kundeservicesystem.

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo