Zoiper

Hva er Zoiper?

Zoiper er en softphone-app som kan være en flott allroundapplikasjon for å ringe. Funksjonssettet er forskjellig i hver tilgjengelig plan. Gratisversjonen tilbyr viktig, men god funksjonalitet. Den betalte planen tilbyr ekstra alternativer som HD-samtaler og kryptering. Det tredje alternativet er en tilpasset løsning der brukeren får velge design og tilgjengelig funksjonssett.

Hvordan kan du bruke Zoiper?

Zoiper er en pålitelig softphone-applikasjon som kan brukes til å håndtere kundeanrop. Enda bedre, takket være den enkle implementeringen og integrasjonen med LiveAgent, kan du bruke den som din viktigste softphone-app for å samarbeide med LiveAgents kundesenterfunksjoner. Det fungerer perfekt med LiveAgents kundesenter, og du kan bruke det med funksjoner som IVR, ubegrensede samtaleopptak, interne samtaler og mer .

Hva er fordelene med Zoiper?

  • Rask implementering
  • Enkel å integrere
  • Perfekt funksjonalitet
  • Enkel å bruke og navigere

Hvordan integrere Zoiper med LiveAgent?

Det er lett. Alt du trenger for å komme i gang er å laste ned Zoiper, og ha VoIP-tjenestenummeret ditt allerede koblet til LiveAgent. Når du kommer i gang med oppsettet av Zoiper, må du opprette en ny enhet i LiveAgent med VoIP-nummeret ditt.

  • Gå til Konfigurasjon > Ring > Enheterog lag en ny SIP-telefon. Ta med nummeret du fra VoIP-tjenesten og navngi telefonen slik du vil. Når du har lagret denne enheten, vil du se en skjerm med påloggingsinformasjonen din.
A picture showing where to find SIP device details in LiveAgent
  • Nå, under oppsettet av Zoiper, har du muligheten til å koble til VoIP-kontoen din. Bruk påloggingsinformasjonen forrige trinn. Oppgi påloggingsinformasjonen i dette formatet bruker@vert og oppgi passordet ditt.
A picture showing the setup of Zoiper softphone with the option to connect a VoIP service provider
  • Det er det, du har koblet Zoiper softphone med LiveAgent. Du kan nå begynne å motta og håndtere kundeanrop i ditt LiveAgent-telefonsenter.
A picture showing an incoming call in a successfully integrated Zopier softphone with LiveAgent help desk software

Handle customer queries over phone with LiveAgent

LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!

Frequently asked questions

Hva er Zoiper?

Zoiper er en softphone-app som kommer i en gratisversjon med nødvendigheter, og en betalt versjon med tilleggsfunksjoner. Uavhengig av den valgte planen, er Zoiper enkel å installere, implementere og bruke av alle. Den tilbyr et flott og brukervennlig grensesnitt og pålitelig ringefunksjonalitet.

Hvordan kan du bruke Zoiper?

Zoiper kan brukes som den dedikerte softphone-appen for å drive LiveAgent-telefonsenteret ditt. Den fungerer godt med LiveAgent-telefonsenterfunksjonene, og gir god kvalitet som gjør at agenter enkelt kan håndtere innkommende anrop fra kunder.

Hva er fordelene med å bruke Zoiper?

Zoiper er veldig enkel å installere og implementere, noe som gjør den til en av softphonene med raskest implementeringstid. Det er også enkelt å bruke takket være det vakre grensesnittet og flotte konfigurasjonsinnstillinger som lar deg justere samtalekvaliteten.

Hvordan kan du integrere Zoiper med LiveAgent?

Når du har VoIP-nummeret ditt, kan du ganske enkelt opprette en ny enhet i LiveAgent som vil bruke nummeret. Så med detaljene som er oppgitt, trenger du bare å legge inn detaljene som en ny konto i Zoiper for å fullføre integrasjonen.

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo