Åpen billett

Hva er en åpen billett?

Når du behandler en klage til et kundeservicekontor, er billetten som genereres som standard en åpen billett. En åpen billett antyder i utgangspunktet at et problem registrert av en kunde ikke er løst ennå.

Frequently asked questions

Hva er en åpen billett?

En åpen billett er en billett som er generert av systemet og ennå ikke er løst av kundeservice.

 

Hvor lenge skal en billett være åpen?

Billetten bør åpnes i maksimalt tre til fem dager før den går til lukket tilstand. Sluttbrukeren kan deretter gjenopprette kontakt på samme billett.

 

Hvor finner du en liste over åpne billetter i LiveAgent?

Du kan finne en liste over åpne billetter i LiveAgent i panelet sammen med en liste over alle billetter.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo