Hva er en åpen billett?
Når du behandler en klage til et kundeservicekontor, er billetten som genereres som standard en åpen billett. En åpen billett antyder i utgangspunktet at et problem registrert av en kunde ikke er løst ennå.
Frequently Asked Questions
Hva er en åpen billett?
En åpen billett er en billett som er generert av systemet og ennå ikke er løst av kundeservice.
Hvor lenge skal en billett være åpen?
Billetten bør åpnes i maksimalt tre til fem dager før den går til lukket tilstand. Sluttbrukeren kan deretter gjenopprette kontakt på samme billett.
Hvor finner du en liste over åpne billetter i LiveAgent?
Du kan finne en liste over åpne billetter i LiveAgent i panelet sammen med en liste over alle billetter.
Ekspertnotat
En åpen billett er en kundeklage som er registrert, men ennå ikke løst av kundeservice. Den bør løses innen 3-5 dager.

LiveAgent: Demovisning av billettadministrasjonsprogramvare
Prøv LiveAgent for effektiv kommunikasjon gjennom chat, telefonsamtaler, video samtaler og mer.
Teksten inneholder informasjon om ulike programvaresystemer for kundeservice, selvbetjente løsninger og klagehåndtering. Det oppgis salgskontakter samt informasjon om å avtale en demo, abonnere på nyhetsbrev og følge LiveAgent på sosiale medier. Videre vises en melding om installasjonsprosess og informasjon om informasjonskapsler. Det gis også mulighet for å kontakte selskapet gjennom en kontaktform eller livechat.