Gratis Prøveperiode

Agent

Hvem er en agent?

Agenter er en uatskillelig del av hvert selskap. Agenter eller kunderepresentanter er personer som tar vare på kunder og tilbyr en støttetjeneste. De svarer på anrop, chatter eller meldinger for å løse kundespørsmål om selskapets produkter eller tjenester.

Det er viktig å ha respekt for kundene. Kunderepresentanter må ha en perfekt kombinasjon av ferdigheter, personlige egenskaper og lidenskap for produktet og jobben.

Agenter med administratorrolle kan også administrere andre brukere eller se en rapport. Med en eierrolle har de en tilnærming til fakturaer og forretningsinformasjon.

Lær mer om Agenter in LiveAgent.

LiveAgent's Agents preview
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er definisjonen på begrepet agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenten er den viktigste komponenten i kundeservice programvaren fordi det tilføyer ferdigheter fra de ansatte som programvaren ikke kan utføre selv. En agent er en person som løser problemer og støtter kunden, som gjør at merkevaren din kan oppnå bedre resultater. En agent som fungerer som administrator kan overvåke og konfigurere systemet.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan tildeles en agentrolle i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å tildele noen rollen som en agent i LiveAgent, gjør som følger: Gå til “Konfigurasjon” og velg deretter kategorien “Agenter”. I neste trinn klikker du på “Opprett en agent”. Gi agenten et navn, spesifiser e-postadressen og kjønn. Til slutt, velg en presis rolle: Agent – blar gjennom billetter og svarer på dem; eller Administrator – kan se forespørsler, svare på dem og administrere systeminnstillinger; eller Eier – kan administrere kontoen, fakturering og systeminnstillinger samt se og svare på forespørsler. Deretter mottar agenten passordet til kontoen sin per e-post.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvilke kompetanser har en agent i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agenten er det viktigste elementet i selskapets kundeservice. De har ferdighetene som trengs for å yte den beste kundeservicen. Agenten støtter og løser problemer, og hvis den fungerer som administrator, kan den også overvåke og konfigurere systemet. Agenten bør ha en grundig forståelse av selskapets forhold som kan være av interesse for klienten (produkter, tjenester, salg, markedsføring osv.).” } }] }

FAQ

Hva er definisjonen på begrepet agent?

Agenten er den viktigste komponenten i kundeservice programvaren fordi det tilføyer ferdigheter fra de ansatte som programvaren ikke kan utføre selv. En agent er en person som løser problemer og støtter kunden, som gjør at merkevaren din kan oppnå bedre resultater. En agent som fungerer som administrator kan overvåke og konfigurere systemet..

Hvordan tildeles en agentrolle i LiveAgent?

For å tildele noen rollen som en agent i LiveAgent, gjør som følger: Gå til “Konfigurasjon” og velg deretter kategorien “Agenter”. I neste trinn klikker du på “Opprett en agent”. Gi agenten et navn, spesifiser e-postadressen og kjønn. Til slutt, velg en presis rolle: Agent – blar gjennom billetter og svarer på dem; eller Administrator – kan se forespørsler, svare på dem og administrere systeminnstillinger; eller Eier – kan administrere kontoen, fakturering og systeminnstillinger samt se og svare på forespørsler. Deretter mottar agenten passordet til kontoen sin per e-post.

Hvilke kompetanser har en agent i LiveAgent?

Agenten er det viktigste elementet i selskapets kundeservice. De har ferdighetene som trengs for å yte den beste kundeservicen. Agenten støtter og løser problemer, og hvis den fungerer som administrator, kan den også overvåke og konfigurere systemet. Agenten bør ha en grundig forståelse av selskapets forhold som kan være av interesse for klienten (produkter, tjenester, salg, markedsføring osv.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo