Hva er agentbillettomfang?
Vanligvis er hver agent i mindre selskaper i stand til å se all informasjon. I store selskaper er det derimot mye hemmelig informasjon. Agentbillettomfangs-verktøyet hjelper deg med å definere hvilke billetter og informasjon agenter kan se. Hver agent er tilordnet et billettomfang med forskjellige tilganger. Noen agenter kan se alt mens noen kan bare se informasjon som er tildelt dem. Administratorer kan definere hvilke avdelinger en agent skal ha tilgang til.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er agentbillettomfang?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Omfanget av billetten avgjør hvilken billett en agent kan se. Hvis virksomheten er liten, ser agenten vanligvis all informasjonen. Det motsatte er tilfellet i store virksomheter hvor noe informasjon er konfidensiell. Ved å bruke billettomfangs-verktøyett kan du definere hvilken informasjon og billetter agentene dine kan se. Agenter har forskjellige forespørselsomfang med forskjellige tilganger, og takket være denne funksjonen kan du få oversikt over hva dette omfanget er. Administratoren bestemmer hvilke avdelinger agenten har tilgang til.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan sjekke billettomfanget i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agentens billettområde kan sjekkes av administratoren eller eieren (selv om de ikke er lagt til en gitt avdeling) ved å gå til “Konfigurasjoner” og deretter klikke “Avdelinger”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan sette opp agentbillettomfang i LiveAgent”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å angi omfanget av agentbilletter, gå til ‘Konfigurasjon’-fanen og klikk deretter på ‘Avdelinger’ eller direkte i ‘Rediger agent’-vinduet etter å ha klikket på Ticket, Chats, Connections. Brukere med «agenter»-autoritet kan kun se og svare på forespørsler fra avdelingen de er lagt til. Administratorer kan se hele avdelingen selv om de ikke er lagt til dem. Dette kan eiere også gjøre i tillegg til at de har muligheten til å starte en chat direkte eller ringe i en avdeling de ikke tilhører. ” } }] }FAQ
Hva er agentbillettomfang?
Omfanget av billetten avgjør hvilken billett en agent kan se. Hvis virksomheten er liten, ser agenten vanligvis all informasjonen. Det motsatte er tilfellet i store virksomheter hvor noe informasjon er konfidensiell. Ved å bruke billettomfangs-verktøyett kan du definere hvilken informasjon og billetter agentene dine kan se. Agenter har forskjellige forespørselsomfang med forskjellige tilganger, og takket være denne funksjonen kan du få oversikt over hva dette omfanget er. Administratoren bestemmer hvilke avdelinger agenten har tilgang til.
Hvordan sjekke billettomfanget i LiveAgent?
TAgentens billettområde kan sjekkes av administratoren eller eieren (selv om de ikke er lagt til en gitt avdeling) ved å gå til “Konfigurasjoner” og deretter klikke “Avdelinger”.
Hvordan sette opp agentbillettomfang i LiveAgent?
For å angi omfanget av agentbilletter, gå til ‘Konfigurasjon’-fanen og klikk deretter på ‘Avdelinger’ eller direkte i ‘Rediger agent’-vinduet etter å ha klikket på Ticket, Chats, Connections. Brukere med «agenter»-autoritet kan kun se og svare på forespørsler fra avdelingen de er lagt til. Administratorer kan se hele avdelingen selv om de ikke er lagt til dem. Dette kan eiere også gjøre i tillegg til at de har muligheten til å starte en chat direkte eller ringe i en avdeling de ikke tilhører..
Ekspertnotat
Agentbillettomfang er et verktøy som lar deg definere hvilke billetter og informasjon agenter kan se, basert på hvilke avdelinger de tilhører.

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
Ticketingsystemet Viber kobles til kundeservice for å forbedre tjenesten ved å monitorere agenttilgjengelighet, analysere ytelse og generere rapporter. Gamification og flerspråklige widgets er også tilgjengelig for å hjelpe agenter med å prestere bedre. Kundesupport kan også dra nytte av funksjoner som intern kunnskapsbase, tilbakemelding og forum, samt mobilapper for å holde kontakten. LiveAgent tilbyr også sikkerhetsfunksjoner som 2-faktor autentisering og HTTPS-kryptering for å sikre personvern og samsvar. Integrasjoner med CMS, samarbeidsverktøy, CTI, CRM, e-handel, e-postmarkedsføring, migrering og prosjektstyringsverktøy gir også fleksibilitet og muligheter for forbedret kundebehandling.