Hva er beregninger?
Beregninger, også kalt rapporter, er ulike typer målinger som kan være nyttige for deg for å se den nåværende statusen til virksomheten din. Det er tre hovedkategorier av beregninger: tidsbaserte beregninger, innsatsberegninger og agentaktivitetsmålinger.
Tidsbaserte beregninger gir deg data som første svartid, ventetid for forespørsler eller full oppløsningstid. Innsatsmål inkluderer antall svar, gjenåpnede eller tildelte billetter og agentaktivitetsmålinger gjelder online tid, tilgjengelighet og løste billetter. Du kan også lage egendefinerte beregninger for å spore data av størst interesse.
Finn ut mer om Beregninger i LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Hva er beregninger?
Beregninger er mål for kvantifisering. De brukes til å evaluere, sammenligne og spore ytelse eller produksjon. Det er en gruppe beregninger som ledelsen eller analytikere jevnlig vurderer for å opprettholde vurderinger av ytelse, mening og forretningsstrategier.
Hva er de vanligste kundestøtteberegningene?
De vanligste kundeserviceberegningene er Ticket Volume, som er antall varsler som måler det totale antallet anrop i hjelpefeltet. De neste er gjennomsnittlig problemløsningstid, gjennomsnittlig responstid, gjennomsnittlig første responstid, kundetilfredshetspoeng og gjennomsnittlig kundeservicetid.
Hvilke beregninger kan du måle i LiveAgent?
I LiveAgent kan du måle klienter og agenters arbeid. Når det gjelder kunder, kan du blant annet måle Net Promoter Score, Customer Satisfaction Index, Customer Effort Score, Intern Quality Score, Customer Engagement, Customer Churn Rate, Customer Retention Rate, Recommendation Rate. Når det gjelder agenter, kan vi måle blant annet billettvolum, antall kontakter, servicenivå og billettetterslep.
Ekspertnotat
Beregninger brukes til å evaluere, sammenligne og spore ytelse eller produksjon. De vanligste beregningene i kundeservice inkluderer Ticket Volume, responstid og tilfredshetspoeng.

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.