Hva er beregninger?
Beregninger, også kalt rapporter, er ulike typer målinger som kan være nyttige for deg for å se den nåværende statusen til virksomheten din. Det er tre hovedkategorier av beregninger: tidsbaserte beregninger, innsatsberegninger og agentaktivitetsmålinger.
Tidsbaserte beregninger gir deg data som første svartid, ventetid for forespørsler eller full oppløsningstid. Innsatsmål inkluderer antall svar, gjenåpnede eller tildelte billetter og agentaktivitetsmålinger gjelder online tid, tilgjengelighet og løste billetter. Du kan også lage egendefinerte beregninger for å spore data av størst interesse.
Finn ut mer om Beregninger i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva er beregninger?
Beregninger er mål for kvantifisering. De brukes til å evaluere, sammenligne og spore ytelse eller produksjon. Det er en gruppe beregninger som ledelsen eller analytikere jevnlig vurderer for å opprettholde vurderinger av ytelse, mening og forretningsstrategier.
Hva er de vanligste kundestøtteberegningene?
De vanligste kundeserviceberegningene er Ticket Volume, som er antall varsler som måler det totale antallet anrop i hjelpefeltet. De neste er gjennomsnittlig problemløsningstid, gjennomsnittlig responstid, gjennomsnittlig første responstid, kundetilfredshetspoeng og gjennomsnittlig kundeservicetid.
Hvilke beregninger kan du måle i LiveAgent?
I LiveAgent kan du måle klienter og agenters arbeid. Når det gjelder kunder, kan du blant annet måle Net Promoter Score, Customer Satisfaction Index, Customer Effort Score, Intern Quality Score, Customer Engagement, Customer Churn Rate, Customer Retention Rate, Recommendation Rate. Når det gjelder agenter, kan vi måle blant annet billettvolum, antall kontakter, servicenivå og billettetterslep.
Etter å ha lært om beregninger, kan du utforske mer om utvidelser. Dette vil gi deg innsikt i hvordan du kan forbedre funksjonaliteten til kundestøttesystemet ditt. For en mer praktisk tilnærming, finn ut hvordan mobil helpdesk-apper kan forbedre kundeservicen din. Disse appene er tilgjengelige for både Android og iOS, og gir deg fleksibilitet til å støtte kundene dine uansett hvor du er. Hvis du er interessert i å høre historier fra virkeligheten, kan du lese suksesshistorien om AquaSprouts. Her vil du oppdage hvordan de har forbedret sin kundeservice med LiveAgent og hvilke funksjoner de setter mest pris på. For å få en dypere forståelse av hvordan du kan skille deg ut i markedet, kan du lese om konkurransefordeler. Dette vil gi deg strategier for å oppnå en fordel over konkurrentene dine.
Oppdag hvordan LiveAgent kan maksimere din helpdesk-verdi med vår kostnadskalkulator. Nyt fordeler som ingen konfigureringsavgift, 24/7 kundeservice, og friheten til å avbryte når som helst, uten behov for kredittkort. Sammenlign over 70 populære løsninger og spar opptil 72 % på kostnadene. Start din 14-dagers gratis prøveperiode nå!