Hva er et billettsystem?
Billettsystem er en delt innboks for alle oppgaver fra dine kunder enten det er sosiale medier, postboks, live chat etc. Alle meldinger vil automatisk forvandles til samme billett. Billetter lagres på ett sted slik at kundestøtteagenten ikke går glipp av noen oppgave.
Frequently Asked Questions
Hva er definisjonen på et billettsystem?
Billettsystemet er en felles innboks for alle dine kunders oppgaver. Rapporter fra e-post, live chat, sosiale medier osv. faller dit. Alle meldinger konverteres automatisk til en billett.
Hva er de grunnleggende funksjonene til hvert billettsystem?
De grunnleggende funksjonene til ethvert billettsystem er primært flerkanaltilgjengelighet (e-post, live chat, sosiale medier), kundespesifikk personalisering, automatisering av arbeidsflyt, personlig tilpassede billettsider, billettkategorier og -tagger, og muligheten til å bygge kunnskap base.
Er LiveAgent et billettsystem?
LiveAgent er et billettsystem. Den sporer og konverterer automatisk alle kundeproblemer til billetter. Hver innkommende melding konverteres til en billett for enkelhets skyld og bedre administrasjon.
Ekspertnotat
<p>Et billettsystem samler alle kundehenvendelser på ett sted for bedre administrasjon og effektiv kundestøtte.</p>

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
LiveAgent er et pålitelig og skalerbart billettverktøy for effektiv kundeservice. Det gir bedrifter muligheten til å administrere og følge opp kundehenvendelser på en effektiv måte, noe som resulterer i reduserte svartider, bedre kundetilfredshet og økt ansatt produktivitet.
Billettsystem LiveAgent øker kundetilfredsheten og salget ved å tilby chat og oversikt over online besøkende. Støttebilletter gir effektiv kundesupport, mens investering i effektive hjelpesentralprogrammer kan forbedre kvaliteten på tjenesten. LiveAgent tilbyr også en rekke funksjoner og alternativer for kundeservice.