Billettsystem

Hva er et billettsystem?

Et billettsystem er en viktig del av helpdesk-programvaren, som lar kunderepresentanter være effektive og organiserte. Et billettsystem mottar en kundeforespørsel om støtte, og det oppretter automatisk en billett. Da er en viss agent ansvarlig for å løse billetten. I billettsystem kan du også administrere billettansvar.

Billettsystem er veldig nyttig for alle kundeservicemedarbeidere. Dette administrasjonssystemet har også innvirkning på kostnader, salg, inntekter, kundetilfredshet og det er en stor tidsbesparelse.

Ticketing

Frequently asked questions

Hvordan definerer du et billettsystem?

Billettsystemet er et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeinnleveringer. Det er en viktig del av helpdesk-programvaren og lar kundeservicerepresentanter være effektive og organiserte.

 

Trenger enhver bedrift et billettsystem?

Hvis du selger produkter eller tjenester og ønsker å bli anerkjent på markedet og være i stand til å konkurrere med andre selskaper, trenger du et billettsystem. Den lar deg automatisere arbeid, organisere varsler, effektiv service, prioritere oppgaver og enkelt overføre billetter mellom agenter.

 

Er LiveAgent et billettsystem?

LiveAgent er et billettsystem. Sporer og konverterer automatisk alle kundeforespørsler til billetter, uavhengig av kommunikasjonskanal. Grensesnittet er intuitivt og muliggjør effektiv drift.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo