Hva er et billettsystem?
Et billettsystem er en viktig del av helpdesk-programvaren, som lar kunderepresentanter være effektive og organiserte. Et billettsystem mottar en kundeforespørsel om støtte, og det oppretter automatisk en billett. Da er en viss agent ansvarlig for å løse billetten. I billettsystem kan du også administrere billettansvar.
Billettsystem er veldig nyttig for alle kundeservicemedarbeidere. Dette administrasjonssystemet har også innvirkning på kostnader, salg, inntekter, kundetilfredshet og det er en stor tidsbesparelse.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du et billettsystem?
Billettsystemet er et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeinnleveringer. Det er en viktig del av helpdesk-programvaren og lar kundeservicerepresentanter være effektive og organiserte.
Trenger enhver bedrift et billettsystem?
Hvis du selger produkter eller tjenester og ønsker å bli anerkjent på markedet og være i stand til å konkurrere med andre selskaper, trenger du et billettsystem. Den lar deg automatisere arbeid, organisere varsler, effektiv service, prioritere oppgaver og enkelt overføre billetter mellom agenter.
Er LiveAgent et billettsystem?
LiveAgent er et billettsystem. Sporer og konverterer automatisk alle kundeforespørsler til billetter, uavhengig av kommunikasjonskanal. Grensesnittet er intuitivt og muliggjør effektiv drift.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.