Hva er chatprogramvare?
Chat-programvare er en enkel og rimelig måte å kommunisere mellom en organisasjon og dens kunder og besøkende på nettstedet i sanntid. Den brukes av et kundeserviceteam for å raskt svare på spørsmål.
Hver chatprogramvare tilbyr mange funksjoner. I LiveAgent kan du sette opp chat-invitasjoner på nettstedet ditt, tilpasse en chatknapp, se hva kundene dine skriver på Live chat og mye mer. Det gir mange forretningsfordeler til organisasjonen din.
Frequently Asked Questions
Hva er chatprogramvare?
Chatprogramvare er en tjeneste som muliggjør kundestøtte i sanntid. Den fungerer som en direktemeldingstjeneste der kundene dine kan kontakte deg.
Tilbyr LiveAgent chat-programvare?
LiveAgent tilbyr chat-programvare. Takket være denne funksjonaliteten og dens avanserte funksjoner sparer du tid og kan bruke den på å bygge relasjoner under en samtale i sanntid.
Hva er funksjoner som man bør ha i chat-programvare?
Det er noen viktige funksjoner som bør være i en chat-programvare. Den første av disse funksjonene er automatiske meldinger som muliggjør proaktiv kundeservice. De ferdige svarene på ofte stilte spørsmål er en viktig tilrettelegging. Takket være dette alternativet vil kunden få et raskt svar, og agenten trenger ikke tenke på hva han skal skrive tilbake i lang tid. En annen funksjon er manuell meldingsutveksling, som gir deg muligheten til å bygge et forhold til klienten din. Chatteskjemaet er også viktig, siden det lar deg samle inn kundekontaktdetaljer før du starter samtalen. Det bør være viktig for både serviceteamet og kundene at kunden kan rangere chatten. Dette er viktig tilbakemelding for teamet.
Expert’s note
Chat-programvare gir en enkel og rimelig måte å kommunisere med kunder i sanntid, og bør ha automatiske meldinger, manuell meldingsutveksling, chatteskjema og rangeringsfunksjon.
Programvare for samtaleovervåking brukes av salgsavdelinger og personer i nøkkelposisjoner for å levere eksepsjonell kundestøtte. Det er viktig å se etter tredjeparts integrasjonsstøtte, tilpasningsfunksjoner og prediktiv oppringing i et slikt verktøy. Gjennomsnittlig kostnad er $50 per bruker per måned, men LiveAgent tilbyr dette for $39. Anropsovervåkingsprogramvare forbedrer kundesenterytelsen og kvalitetssikring.