Hva er en kundeservice-e-post?
Kundeservicepost er én type kommunikasjonskanal. Kommunikasjon gjennom kundeservicepost skjer ikke i sanntid. Det er ikke nødvendig for begge parter å være til stede for å starte en kommunikasjon. Meldinger kommer nesten umiddelbart til mottakeren.
Gjennom kundeservicepost prøver kunderepresentanter å feilsøke eventuelle kunders problemer de har med produkter eller tjenester. Det er også et viktig forretningsverktøy. Hver e-post skal skrives med et personlig preg på hvert svar.
Frequently Asked Questions
Hva er kundeservice-e-post?
Kundeservice-e-poster er en måte å kommunisere skriftlig med kunder på. Målet deres er å løse et spesifikt kundeproblem. Det er viktig at e-postadressen til kundeservice er lett tilgjengelig for hver kunde, og at svaret mottas innen maksimalt 24 timer.
Kan du sende e-post til kundeservice ved å bruke LiveAgent?
LiveAgent tilbyr selvfølgelig muligheten til å sende e-post. Det er en av de grunnleggende formene for kommunikasjon mellom klient og kundeservice. sørg for at tjenesten din gjennom denne kanalen er så effektiv som mulig, og send meningsfulle meldinger som løser problemet.
Hvor finner man kundeservice-e-postmaler i LiveAgent?
I LiveAgent finner du e-postmaler ved å gå til "Konfigurasjon". Deretter må du velge "E-post"-fanen. Der finner du de tilgjengelige malene ved å velge Agentmaler.
Expert’s note
Kundeservice-e-post er en viktig kommunikasjonskanal for å løse problemer med produkter eller tjenester. Svar bør være personlige og mottas innen 24 timer.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.