Hva er en kundeservice-e-post?
Kundeservicepost er én type kommunikasjonskanal. Kommunikasjon gjennom kundeservicepost skjer ikke i sanntid. Det er ikke nødvendig for begge parter å være til stede for å starte en kommunikasjon. Meldinger kommer nesten umiddelbart til mottakeren.
Gjennom kundeservicepost prøver kunderepresentanter å feilsøke eventuelle kunders problemer de har med produkter eller tjenester. Det er også et viktig forretningsverktøy. Hver e-post skal skrives med et personlig preg på hvert svar.
Frequently Asked Questions
Hva er kundeservice-e-post?
Kundeservice-e-poster er en måte å kommunisere skriftlig med kunder på. Målet deres er å løse et spesifikt kundeproblem. Det er viktig at e-postadressen til kundeservice er lett tilgjengelig for hver kunde, og at svaret mottas innen maksimalt 24 timer.
Kan du sende e-post til kundeservice ved å bruke LiveAgent?
LiveAgent tilbyr selvfølgelig muligheten til å sende e-post. Det er en av de grunnleggende formene for kommunikasjon mellom klient og kundeservice. sørg for at tjenesten din gjennom denne kanalen er så effektiv som mulig, og send meningsfulle meldinger som løser problemet.
Hvor finner man kundeservice-e-postmaler i LiveAgent?
I LiveAgent finner du e-postmaler ved å gå til "Konfigurasjon". Deretter må du velge "E-post"-fanen. Der finner du de tilgjengelige malene ved å velge Agentmaler.
Ekspertnotat
<p>Kundeservice-e-post er en viktig kommunikasjonskanal for å løse problemer med produkter eller tjenester. Svar bør være personlige og mottas innen 24 timer.</p>

Gå hånd i hånd med kundene dine
LiveAgent er en populær live chat-løsning som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservice, øke kundetilfredshet og øke salg og konvertering.