E-postbilletter

Hva er e-postbilletter?

For kundestøtte er e-post den mest foretrukne måten for bedrifter. E-poststøttepersonalet er ikke bare opplært til å håndtere e-post, men også til å spore, organisere, prioritere og tilordne e-poster. Det er en ganske tøff oppgave som kan føre til dårlige støttetjenester.

Agentene filtrerer ut de viktige e-postene slik at de viktige kan løses som en prioritet. Å spore status på billettene er også agentenes jobb slik at alle billetter kan stenges etter at de er løst. Noen billetter må kanskje tildeles en annen medarbeider, dette gjøres også av agentene som jobber i e-postbillettavdelingen.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo