Hva er e-postbilletter?
For kundestøtte er e-post den mest foretrukne måten for bedrifter. E-poststøttepersonalet er ikke bare opplært til å håndtere e-post, men også til å spore, organisere, prioritere og tilordne e-poster. Det er en ganske tøff oppgave som kan føre til dårlige støttetjenester.
Agentene filtrerer ut de viktige e-postene slik at de viktige kan løses som en prioritet. Å spore status på billettene er også agentenes jobb slik at alle billetter kan stenges etter at de er løst. Noen billetter må kanskje tildeles en annen medarbeider, dette gjøres også av agentene som jobber i e-postbillettavdelingen.
Ekspertnotat
E-postbilletter er en viktig støttetjeneste for bedrifter. Agentene er opplært til å håndtere og spore e-poster for å gi best mulig kundestøtte.

Tren lagene dine i grunnleggende kommunikasjon om kundeopplevelse
Stor knapphet på ressurser og fallende kjøpekraft presser selgerne. Å levere på kjernefordeler er viktig for å skille seg ut. Gjennomsiktighet i kommunikasjonen og realistiske forventninger er nøkkelen til kundetilfredshet og suksess.
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.