Hva er en e-postvarsling?
Varsler som sendes til kunder så vel som agentene som håndterer den spesifikke billetten, når det er en oppdatering på billetten deres, kalles e-postvarsler.
For agenter fungerer de som en påminnelse om billetten de har generert, men som fortsatt må løses. Dette hjelper dem til å jobbe bedre.
For kunder fungerer det som et svar på billetten som ble generert etter deres forespørsel. De vil bli oppdatert hver gang det er noe arbeid på billetten deres. De vil også bli varslet når problemet deres er løst for å krysssjekke fremdriften.
Frequently asked questions
Hva er e-postvarsling?
E-postvarsler er en type e-post som sendes som svar på spesifikke brukerhandlinger eller hendelser. Eksempler inkluderer velkomst-e-poster, hendelsespåminnelser, sikkerhets- og aktivitetsvarsler og tilbakestilling av passord. Takket være dem har vi mulighet til rask respons og får umiddelbar varsling, f.eks. i tilfelle et teknisk problem.
Kan du angi e-postvarsling i LiveAgent?
I LiveAgent kan du selvfølgelig sette opp e-postvarsler. De brukes først og fremst til å sende e-post til agenter som er frakoblet. De kan få informasjon om at en billett er tildelt dem eller at kunden har svart i den tildelte billetten. Informasjon om en nyopprettet billett i den avdelingen agenten er medlem av kan også sendes.
Hva er typene e-postvarsling i LiveAgent?
Hver agent kan angi sine egne foretrukne e-postvarsler i agentprofilen sin, avhengig av hvilken informasjon de ønsker å motta. De kan motta et varsel om at han har blitt tilordnet en spesifikk klient, en ny billett har dukket opp i systemet, eller at klienten knyttet til en gitt billett har skrevet en melding.
Expert note
E-postvarsling gir kunder og agenter oppdateringer om billettstatus i sanntid og fungerer som påminnelse for agenter. Viktig for effektiv kundeservice.

E-postbilletter er en vanlig måte bedrifter tilbyr kundestøtte. E-poststøttepersonale sporer, organiserer, prioriterer og tilordner e-poster. Agentene filtrerer ut de viktige e-postene for å løse dem som prioritet og sporer status på billettene. De kan også tildele billetter til en annen medarbeider hvis nødvendig. LiveAgent er et eksempel på et program for e-postbehandling som tilbyr kundeservice og støtte.
LiveAgent er en populær programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare og programvare for e-postbehandling. Det tilbyr også prissetting, funksjoner, integrasjoner og alternativer, og er tilgjengelig for en gratis prøveversjon. LiveAgent tilbyr også brukerstøtte, datamigrering, systemstatus og en forespørsel om forslag. Selskapet tilbyr også blogger, webinars og en skrivetest. Det tilbyr også salgskontakter og sosiale medier og tilbyr nyhetsbrev for å holde kundene oppdatert. LiveAgent bygger også din LiveAgent skrivebord og sender innloggingsdetaljer til postboksen din etter at kontoen er installert.
LiveAgent tilbyr ulike populære programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer og selvbetjeningsprogramvare. De har også klagehåndteringssystemer og klientportalprogramvare. LiveAgent tilbyr også opplæring og ressurser for kundeservice. Kunder kan kontakte salgsteamet eller avtale en demo for å lære mer. LiveAgent bruker informasjonskapsler, og kunder kan lese mer om personvern- og informasjonskapselpolicyene på deres nettside.
Agentbillettomfang er et verktøy som brukes til å definere hvilke billetter og informasjon agenter kan se når de arbeider for selskaper. Administratorer kan angi omfanget av agentbilletter ved å definere hvilke avdelinger agenter har tilgang til. Det kan hjelpe med å beskytte hemmelig informasjon og sørge for at agenter har tilgang til nødvendig informasjon. Det er også mulig å sjekke billettomfanget i LiveAgent ved å gå til "Konfigurasjoner" og deretter "Avdelinger".