E-postvarsling

Hva er en e-postvarsling?

Varsler som sendes til kunder så vel som agentene som håndterer den spesifikke billetten, når det er en oppdatering på billetten deres, kalles e-postvarsler.

For agenter fungerer de som en påminnelse om billetten de har generert, men som fortsatt må løses. Dette hjelper dem til å jobbe bedre.

For kunder fungerer det som et svar på billetten som ble generert etter deres forespørsel. De vil bli oppdatert hver gang det er noe arbeid på billetten deres. De vil også bli varslet når problemet deres er løst for å krysssjekke fremdriften.

Frequently asked questions

Hva er e-postvarsling?

E-postvarsler er en type e-post som sendes som svar på spesifikke brukerhandlinger eller hendelser. Eksempler inkluderer velkomst-e-poster, hendelsespåminnelser, sikkerhets- og aktivitetsvarsler og tilbakestilling av passord. Takket være dem har vi mulighet til rask respons og får umiddelbar varsling, f.eks. i tilfelle et teknisk problem.

Kan du angi e-postvarsling i LiveAgent?

I LiveAgent kan du selvfølgelig sette opp e-postvarsler. De brukes først og fremst til å sende e-post til agenter som er frakoblet. De kan få informasjon om at en billett er tildelt dem eller at kunden har svart i den tildelte billetten. Informasjon om en nyopprettet billett i den avdelingen agenten er medlem av kan også sendes.

Hva er typene e-postvarsling i LiveAgent?

Hver agent kan angi sine egne foretrukne e-postvarsler i agentprofilen sin, avhengig av hvilken informasjon de ønsker å motta. De kan motta et varsel om at han har blitt tilordnet en spesifikk klient, en ny billett har dukket opp i systemet, eller at klienten knyttet til en gitt billett har skrevet en melding.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo