Hva er en e-postvarsling?
Varsler som sendes til kunder så vel som agentene som håndterer den spesifikke billetten, når det er en oppdatering på billetten deres, kalles e-postvarsler.
For agenter fungerer de som en påminnelse om billetten de har generert, men som fortsatt må løses. Dette hjelper dem til å jobbe bedre.
For kunder fungerer det som et svar på billetten som ble generert etter deres forespørsel. De vil bli oppdatert hver gang det er noe arbeid på billetten deres. De vil også bli varslet når problemet deres er løst for å krysssjekke fremdriften.
Frequently Asked Questions
Hva er e-postvarsling?
E-postvarsler er en type e-post som sendes som svar på spesifikke brukerhandlinger eller hendelser. Eksempler inkluderer velkomst-e-poster, hendelsespåminnelser, sikkerhets- og aktivitetsvarsler og tilbakestilling av passord. Takket være dem har vi mulighet til rask respons og får umiddelbar varsling, f.eks. i tilfelle et teknisk problem.
Kan du angi e-postvarsling i LiveAgent?
I LiveAgent kan du selvfølgelig sette opp e-postvarsler. De brukes først og fremst til å sende e-post til agenter som er frakoblet. De kan få informasjon om at en billett er tildelt dem eller at kunden har svart i den tildelte billetten. Informasjon om en nyopprettet billett i den avdelingen agenten er medlem av kan også sendes.
Hva er typene e-postvarsling i LiveAgent?
Hver agent kan angi sine egne foretrukne e-postvarsler i agentprofilen sin, avhengig av hvilken informasjon de ønsker å motta. De kan motta et varsel om at han har blitt tilordnet en spesifikk klient, en ny billett har dukket opp i systemet, eller at klienten knyttet til en gitt billett har skrevet en melding.
Expert’s note
E-postvarsling gir kunder og agenter oppdateringer om billettstatus i sanntid og fungerer som påminnelse for agenter. Viktig for effektiv kundeservice.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.