Hva er en egendefinert status?
Åpnet, løst, nytt, lukket … Dette er standard billettstatuser som gjenspeiler et stadium av billettløsning. Disse statusene er synlige for kunder og kunderepresentanter. Bedrifter er ikke de samme og de har forskjellige prosesser. Så i noen tilfeller trenger selskaper en spesiell billettstatus.
![ticket_phases_liveagent LiveAgent's ticket phases](https://www.liveagent.no/wp/urlslab-download/103db162bb87b9e4a34a4c3b2521ff12/ticket_phases_liveagent.jpg)
Frequently Asked Questions
Hva er egendefinert status?
Egendefinert status er en spesiallaget status som nøyaktig gjenspeiler statusen til billetten din. Den lar deg passe nøyaktig inn i kundeserviceprosessen i et gitt selskap. Standardstatuser er åpne, løst, ny, lukket.
Hvordan kan jeg sjekke en egendefinert status?
Du kan se egendefinerte statuser under individuelle billetter i agentpanelet.
Kan jeg redigere egendefinerte statuser i LiveAgent?
Nei, dessverre, vi tilbyr ikke denne funksjonaliteten.