Egendefinert status

Hva er en egendefinert status?

Åpnet, løst, nytt, lukket … Dette er standard billettstatuser som gjenspeiler et stadium av billettløsning. Disse statusene er synlige for kunder og kunderepresentanter. Bedrifter er ikke de samme og de har forskjellige prosesser. Så i noen tilfeller trenger selskaper en spesiell billettstatus.

LiveAgent's ticket phases

Frequently asked questions

Hva er egendefinert status?

Egendefinert status er en spesiallaget status som nøyaktig gjenspeiler statusen til billetten din. Den lar deg passe nøyaktig inn i kundeserviceprosessen i et gitt selskap. Standardstatuser er åpne, løst, ny, lukket.

Hvordan kan jeg sjekke en egendefinert status?

Du kan se egendefinerte statuser under individuelle billetter i agentpanelet.

Kan jeg redigere egendefinerte statuser i LiveAgent?

Nei, dessverre, vi tilbyr ikke denne funksjonaliteten.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo