Hva er tilpassede agentroller?
Når en ny bruker legges til i en LiveAgent, er det nødvendig å definere agentrollen. Roller bestemmer agentens ansvar og muligheter. I LiveAgent er det mulig å velge mellom standardroller.
Det er noen standard brukertyper, som eier, admin og agent.
Men noen kunderepresentanter håndtere spesielle spørsmål, så det er nødvendig å definere dem en individuell rolle. Det er behov for å opprette en egendefinert agentrolle.
LiveAgent har ikke funksjonen for egendefinerte agentroller ennå.
Frequently Asked Questions
Hva er tilpassede agentroller?
Egendefinerte agentroller er individuelle roller for agenter som håndterer spesielle forespørsler. De er tilpasset behovene til spesifikke kunder. Standard brukerroller i Live Agent er eier, administrator og agent.
Hvordan få tilgang til egendefinerte agentroller i LiveAgent?
Dessverre er det ingen egendefinerte agentroller tilgjengelig i LiveAgent ennå. På dette tidspunktet kan du bare velge mellom 3 standardroller med et veldefinert ansvarsområde.
Kan du redigere egendefinerte agentroller i LiveAgent?
For øyeblikket kan du ikke redigere egendefinerte agentroller i LiveAgent siden de ikke er tilgjengelige. Endringer kan bare brukes i tre standardroller hvis du har de nødvendige tillatelsene.
Ekspertnotat
Egendefinerte agentroller er individuelle roller for agenter som kan tilpasses spesielle kunders behov, men LiveAgent har ikke denne funksjonaliteten ennå.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Én helpdesk-løsning for ulike bransjer
Bygg et solid grunnlag for markedsføringskampanjer og synkroniser kundens data med favorittverktøyene dine. Gi potensielle kunder personlig støtte og øk inntekten gjennom nettrafikk. Smartere kundestøtte i detaljhandel gjennom live chat, IVR og CRM-innsikt. Tilby personlig salg, introduksjon og støtte for livslang merkelojalitet i SaaS. Identifiser tilbakevendende problemer og lag handlingsdyktig innsikt og forbedringsplaner i programvare og internett. Samle kundeinformasjon for personlige anbefalinger og gode handleopplevelser i reise og losji.