Hva er ekstern autentisering?
Når du vil autentisere brukerne dine, trenger du ikke å gjøre det direkte i appen din. Ekstern autentisering lar brukerne dine logge på via eksterne plattformer. Disse inkluderer leverandører av enkeltpålogging på sosiale medier, som Facebook eller Google og Enterprise Single Sign-on med JSON Web Token (JWT) eller Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently Asked Questions
Hva er ekstern autentisering?
Ekstern autentisering er muligheten til å logge på applikasjonen via eksterne plattformer. Det er ikke nødvendig å opprette en spesiell konto for én plattform.
Hva er fordelene med ekstern autentisering?
Ekstern autentisering gir enklere tilgang til applikasjonen og kortere tid for å sette opp en konto på en gitt plattform. Lar deg feilsøke eksterne steder. Det tilrettelegger fjernarbeid for ansatte og samarbeid.
Aktiverer LiveAgent ekstern autentisering?
LiveAgent tillater ekstern autentisering. Det er en bekvemmelighet i agentens arbeid som introduserer større komfort, f.eks. i fjernarbeid.
Expert’s note
Ekstern autentisering gir enkel tilgang til appen via eksterne plattformer som Facebook og Google, samt Enterprise Single Sign-on med JWT eller SAML.
Sluttbrukere er ansvarlige for å generere kundeforespørsler og spiller en viktig rolle i å finne feil og foreslå forbedringer. Kundeserviceansvarlige bør delegere oppgaver og administrere kundekontoer for omfattende kundeservice. Kundeservicekonsulenter håndterer kontakt, klager og informasjon om produkter. Customer Effort Score (CES) viser kunders innsats for å samhandle med kundeserviceteamet. Forbedring av CES kan oppnås ved å samle kunder på en dedikert plattform, lage en kunnskapsbase og tilby effektiv kundeservice.