Hva er en Facebook-billetter?
Nesten alle merker har en sosial forbindelse knyttet til deres originale nettside. Det er lettere for kunder å koble seg gjennom sosiale applikasjoner, som Facebook, Twitter, etc.
Mange av merkene får spørsmål om disse sosiale kontoene som er knyttet til brukerstøtten deres. Når siden mottar kommentarer eller spørsmål fra den sosiale kontoen, genererer Facebook-siden en billett som automatisk sendes til selskapet sin brukerstøtte. Derfra kan agentene svare på meldingene og hjelpe kundene sine, som vil komme i form av kommentarer på Facebook-siden.

Finn ut mer om Facebook-integrering i LiveAgent
Frequently Asked Questions
Hvordan fungerer Facebook-billetter?
Hvis kunden kan koble seg til merkevaren via Facebook, skal systemet kunne opprette billetter direkte fra Facebook. Dette fungerer slik at siden som mottar kommentarer eller henvendelser fra sosiale medier, Facebook-siden genererer en billett som automatisk sendes til kundeservice. Agenter kan deretter svare på meldinger og kommentarer på Facebook-siden direkte fra systemet sitt.
Hvordan bruke Facebook-billetter for kundetilfredshet?
Billetter fra Facebook kan ha stor innvirkning på kundetilfredsheten. Takket være automatiske varsler om nye kommentarer, innlegg eller meldinger, har du sjansen til å svare umiddelbart på sosiale medier. Da trenger du ikke legge til spesielle moderatorer i kundeserviceteamet, for agenter har alle henvendelser på ett sted og trenger ikke å bytte mellom kanaler. I tillegg blir svar på kommentarer også sett av venner av spesifikke kunder, noe som også bidrar til å øke bevisstheten deres.
Tilbyr LiveAgent Facebook-billetter?
LiveAgent tilbyr billettering fra Facebook takket være full systemintegrasjon. Hvis bedriften din har flere nettsteder, lar LiveAgent deg overvåke flere nettsteder. I tillegg til å svare på meldinger, innlegg og kommentarer, kan du arkivere samtaler med kunder i billetter. I tillegg til dette kan du også integrere systemet med Instagram, som tilhører Facebook-teamet.
Ekspertnotat
Facebook-billetter er en enkel og effektiv måte å håndtere kundehenvendelser via Facebook på. Automatiske varsler og sentralisert kundeservice øker kundetilfredshet.

Hvordan dele innlegg på Facebook-siden fra LiveAgent
Integrasjonen av LiveAgent med Facebook sparer bedrifter tid og gir dem en sentralisert måte å svare på kundehenvendelser og bekymringer på sosiale medier.
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
Facebook-integrasjon i LiveAgent vil øke produktiviteten til agenter, forbedre kundetilfredsheten og gjøre kundebehandling i sosiale medier enkelt. Med nesten 2,8 milliarder aktive brukere på Facebook, bør kundeservice ta hensyn til sosiale medier som en kanal. LiveAgent tilbyr gratis implementering av tjenesten, og kostnadene for å behandle henvendelser via sosiale medier er lavere enn e-post eller telefon. Dette verktøyet hjelper også med å beholde organisert kundesupport og automatiserer oppfølgingen av henvendelser.