Hva er et fellesskap?
Community er en gruppe kunder og kunderepresentanter. De samarbeider ved å dele ideer, problemer, spørsmål og informasjon. Folk i samfunnet hjelper hverandre når det er nødvendig. De svarer på hverandres spørsmål.
Lag ditt eget fellesskap i LiveAgent. Les mer om forumet.
Frequently asked questions
Hva er et fellesskap?
Et fellesskap er en gruppe mennesker som fokuserer på et spesifikt emne og en ide. Dette kan være en gruppe kunder og kunderepresentanter som jobber sammen. Medlemmer av fellesskapet kan dele ideer, problemer, informasjon og spørsmål.
Hvordan oppretter jeg et fellesskap i LiveAgent?
For å opprette et fellesskap i LiveAgent, gå til selvbetjent kundeportal. Skriv deretter inn en tittel og avgjør om du vil at fellesskapet skal være internt eller offentlig? I tillegg bør du lage en beskrivelse basert på riktig utvalgte søkeord, takket være at du har en positiv innvirkning på SEO. I tillegg bør avdelingen som er ansvarlig for håndtering av oppføringer velges.
Hva er må-ha-funksjonene til et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum bør ha spesifikke funksjoner. Det er en god idé å opprette en fellesskaps-introduksjonsprosess for å gjøre det lettere for nye medlemmer å vite hva de blir med i. En interessant idé er å lage regler eller en video som vil svare på spørsmål om hvordan fellesskapsforumet fungerer. Prøv å engasjere fellesskapet og engasjer deg selv for å støtte og utvikle fellesskapet.
Expert note
Opprett et fellesskap i LiveAgent og samarbeid med kunder og representanter ved å dele ideer, problemer og informasjon.

Integrasjon handler om å kombinere flere ting til én ting. LiveAgent er en kundeserviceprogramvare som gjør det mulig for kundeservicepersonell å jobbe i ett grensesnitt og bruke verktøy fra forskjellige apper. For å forbedre ytelsen og aktiveringsprosessen, tilbyr LiveAgent også forskjellige integrasjoner med andre selskaper og verktøy. Integreringer gir flere fordeler som mindre bruk av ressurser, automatiserte arbeidsprosesser og bedre kundeopplevelse, og kan aktiveres i forskjellige former, som API, Zapier, e-postmarkedsføring, fakturaadministrasjon, og netthandel. Integreringer er tilgjengelige i alle LiveAgent-abonnementer uten ekstra kostnad.
En intern kunnskapsbase kan hjelpe nyansatte med å lære bedriftsinformasjon og opplæring enklere, samt gi all informasjonen samlet på ett sted. I tillegg kan det hjelpe erfarne kundeservicemedarbeidere med å finne svar på spørsmål de ikke har kjennskap til. LiveAgent er en skybasert kundestøtteprogramvare som kan hjelpe bedrifter å samle kundeservicebilletter på ett sted for å håndtere forespørsler fra forskjellige støttekanaler på en effektiv måte. For å velge den beste hjelpedesk-programvaren, bør man undersøke på nettsteder for programvarevurdering, sammenligne pris, funksjoner, brukervennlighet og tilpasningsalternativer, og teste hver programvare før man tar en endelig avgjørelse.
Ferdighetsbasert ruting kan hjelpe bedrifter med å øke kundetilfredshet, bedre oppløsning ved første kontakt, reduserte ventetider, lavere behandlingstid og høyere produktivitet. Omnikanal ferdighetsbasert ruting fungerer på samme måte som vanlig ferdighetsbasert ruting, men inkluderer flere kommunikasjonskanaler. Bedrifter av alle størrelser og bransjer kan dra nytte av ferdighetsbasert ruting, spesielt kontaktsentre med mange kunder og agenter.
Kundeserviceundersøkelser kan hjelpe bedrifter med å forstå hvordan kunder opplever deres merkevare, produkter og tjenester. Det finnes fire hovedtyper undersøkelser, inkludert Customer Satisfaction Index (CSAT) og Net Promoter Score. Kundeserviceundersøkelser kan distribueres via e-post, nyhetsbrev, chat eller sosiale medier. Valg av distribusjonskanal krever spesifikk analyse.