Hva er et fellesskap?
Community er en gruppe kunder og kunderepresentanter. De samarbeider ved å dele ideer, problemer, spørsmål og informasjon. Folk i samfunnet hjelper hverandre når det er nødvendig. De svarer på hverandres spørsmål.
Lag ditt eget fellesskap i LiveAgent. Les mer om forumet.
Frequently Asked Questions
Hva er et fellesskap?
Et fellesskap er en gruppe mennesker som fokuserer på et spesifikt emne og en ide. Dette kan være en gruppe kunder og kunderepresentanter som jobber sammen. Medlemmer av fellesskapet kan dele ideer, problemer, informasjon og spørsmål.
Hvordan oppretter jeg et fellesskap i LiveAgent?
For å opprette et fellesskap i LiveAgent, gå til selvbetjent kundeportal. Skriv deretter inn en tittel og avgjør om du vil at fellesskapet skal være internt eller offentlig? I tillegg bør du lage en beskrivelse basert på riktig utvalgte søkeord, takket være at du har en positiv innvirkning på SEO. I tillegg bør avdelingen som er ansvarlig for håndtering av oppføringer velges.
Hva er må-ha-funksjonene til et fellesskapsforum?
Et fellesskapsforum bør ha spesifikke funksjoner. Det er en god idé å opprette en fellesskaps-introduksjonsprosess for å gjøre det lettere for nye medlemmer å vite hva de blir med i. En interessant idé er å lage regler eller en video som vil svare på spørsmål om hvordan fellesskapsforumet fungerer. Prøv å engasjere fellesskapet og engasjer deg selv for å støtte og utvikle fellesskapet.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og mer. Selskapet gir gode priser og sertifikater, og har positive kunde-anmeldelser. Man kan lære mer om dette på deres blogg og ved å delta på webinarer. LiveAgent tilbyr også støtte og systemstatusoppdateringer, samt mulighet for å bli partner. Man kan avtale en demo for å finne ut mer. Våre nettsider bruker cookies, og man kan avtale en-mot-en samtale for å utforske hvordan LiveAgent kan hjelpe din bedrift.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Det kreves aksept for cookies før chat eller kontaktformular kan benyttes. Brukere oppfordres også til å godta personvernpolicyen til LiveAgent.