Forhåndsvisningsoppringer

Hva er en forhåndsvisningsoppringer?

En forhåndsvisningsoppringer er et av systemene for automatisk oppringing som brukes i utgående telefonsentre sammen med andre typer automatiske oppringere. Forhåndsvisningsoppringingssystemet velger automatisk en kontaktpost fra anropslisten basert på dine utgående kampanjeinnstillinger og sender den til en agent som kan se gjennom kontaktdetaljene, inkludert kontakthistorikk og annen tilgjengelig kontekstuell informasjon før du ringer. Etter å ha forhåndsvist kundeposten, kan callsenteragenten enten fortsette anropet eller avvise det og gå til neste nummer på kontaktlisten.

I motsetning til progressive og prediktive oppringere som ikke gir agenten muligheten til å enten fortsette med anropet eller hoppe over det, med forhåndsvisningsoppringere har agenter full kontroll over oppringingen prosess og kan administrere kontaktgjennomgangstid. Siden agenter kan forhåndskontrollere nøyaktig informasjon om potensielle kunder eller kunder og bli bedre forberedt på interaksjonen før de ringer, sikrer det mer vellykkede samtaler med et positivt forretningsresultat og kraftigere kundeforbindelser.

Selv om alle virksomheter (små, mellomstore og store) kan dra nytte av å bruke forhåndsvisningsoppringere, kan de være spesielt nyttige for utgående kontaktsentre med komplekse salgskampanjer der kundeundersøkelser vanligvis kreves før du ringer.

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Fordeler med forhåndsvisningsoppringere

Færre tapte anrop

Med forhåndsvisningsoppringingsmodus er det ingen forsinkelser i å koble til samtaler som er ganske vanlige når du bruker andre typer automatiske oppringere (for eksempel prediktiv oppringer og progressiv oppringer). Kunder eller prospekter kan snakke med agenter umiddelbart når samtalen er koblet til, noe som betyr reduserte avbrudd.

Økt agentytelse og effektivitet

Gi anropssenter-agenter den viktige bakgrunnsinformasjonen om prospektet eller kunden i den andre enden før de samtalen lar dem føre mer meningsfylte samtaler, bidrar til å øke agentytelsen og produktiviteten og til slutt avslutte flere avtaler.

Call center in help desk software - LiveAgent

Forbedret kundeengasjement

Siden agenter er bevæpnet med den omfattende informasjonen om hver kontakt før de ringer, er de bedre rustet til å håndtere potensielle kunder eller kunder på et mer personlig nivå som bidrar til å forbedre kundeengasjementet.

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Frequently asked questions

Hvordan fungerer en forhåndsvisningsoppringer i et kundesenter?

I forhåndsvisning av utgående oppringingsmodus velges den utgående kampanjeanropsforespørselen automatisk fra kontaktfilen basert på anropskampanjeinnstillingene og rutes til agentskjermen. Agenten kan forhåndsvise kundeemneposten og bestemme om han vil ringe ved å klikke på telefonsamtaleikonet eller hoppe over det og gå videre til neste nummer på kampanjeanropslisten. Når agenten har fullført den gjeldende samtalen, dirigerer forhåndsvisningsoppringingsprogramvaren neste anropsforespørsel til agentskjermen.

Hva er fordelene med forhåndsvisningsoppringere?

Når du bruker forhåndsvisningsprogramvare for automatisk oppringing, kobles potensielle kunder eller kunder umiddelbart til agenter, noe som eliminerer potensielt lange ventetider og resulterer i færre avbrutt anrop. I tillegg, siden agenter får innsikt om hver kontakt før de ringer, gir det bedre engasjement og forbedrer agenteffektiviteten.

Er forhåndsvisningsoppringer en del av LiveAgent?

Som en kompleks kontaktsenter-programvareløsning kommer LiveAgent med innebygde funksjoner for innkommende kundesenter og utgående kundesenter. Selv om forhåndsvisningsoppringeren ikke er en del av LiveAgents system, tilbyr den klikk-for-å-ringe-oppringingsmodusen som lar agenter foreta utgående anrop rett når de besøker potensielle kunders nettsteder.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo