Hva er en hjelpeapp?
En hjelpeapplikasjon er et program som brukes til å håndtere en bestemt filtype, annet enn HTML-filer, GIF, JPEG-bildefiler – for å håndtere filtyper som nettleseren ikke kan. Det er nødvendig å laste ned en hjelpeapplikasjon og informere nettleseren om navnet på appen. Det kjører i sitt eget vindu som individuelt program. Alternativet til en hjelpeapp er en plug-in. Den kjører automatisk i nettleserens vindu.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer hjelpeapp?
Hjelpeappen er et program som brukes til å håndtere filer som nettleseren ikke kan håndtere. For at programmet skal fungere, er det nødvendig å laste ned programmet og informere nettleseren om navnet på programmet. Det fungerer som et individuelt program. Et alternativ til hjelpeappen er en plugin.
Hva er rollen til hjelpeappen?
Hjelpeappen støtter driften av kundeserviceprogrammet. Det muliggjør direkte kontakt med kunden og ledelsen av disse kontaktene. Takket være det kan du operere utenfor nettlesermiljøet hvis det er et slikt behov.
Er LiveAgent en hjelpeapp?
LiveAgent er en hjelpeapp. Det hjelper til med å utføre omfattende aktiviteter innen kundeservice. Den lar deg gjennomføre samtaler i flere kanaler, rapportere og analysere data, samle kundekontakthistorikk og administrere et støtteteam.
Ekspertnotat
En hjelpeapplikasjon støtter driften av kundeserviceprogrammet og gir mulighet for direkte kontakt med kunden utenfor nettlesermiljøet.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Telegram er en skybasert meldingsapp for mobil og skrivebord med fokus på personvern, sikkerhet og hastighet. Kundeserviceteamet til Telegram tilbyr støtte gjennom e-post, kundesenter, støtte for sosiale medier, forum og selvbetjening. Live chat-støtte er ikke tilgjengelig. Kontaktopplysningene til Telegram er tilgjengelige på deres nettside.