Hva er en hjelpeapp?
En hjelpeapplikasjon er et program som brukes til å håndtere en bestemt filtype, annet enn HTML-filer, GIF, JPEG-bildefiler – for å håndtere filtyper som nettleseren ikke kan. Det er nødvendig å laste ned en hjelpeapplikasjon og informere nettleseren om navnet på appen. Det kjører i sitt eget vindu som individuelt program. Alternativet til en hjelpeapp er en plug-in. Den kjører automatisk i nettleserens vindu.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer hjelpeapp?
Hjelpeappen er et program som brukes til å håndtere filer som nettleseren ikke kan håndtere. For at programmet skal fungere, er det nødvendig å laste ned programmet og informere nettleseren om navnet på programmet. Det fungerer som et individuelt program. Et alternativ til hjelpeappen er en plugin.
Hva er rollen til hjelpeappen?
Hjelpeappen støtter driften av kundeserviceprogrammet. Det muliggjør direkte kontakt med kunden og ledelsen av disse kontaktene. Takket være det kan du operere utenfor nettlesermiljøet hvis det er et slikt behov.
Er LiveAgent en hjelpeapp?
LiveAgent er en hjelpeapp. Det hjelper til med å utføre omfattende aktiviteter innen kundeservice. Den lar deg gjennomføre samtaler i flere kanaler, rapportere og analysere data, samle kundekontakthistorikk og administrere et støtteteam.
Expert’s note
En hjelpeapplikasjon støtter driften av kundeserviceprogrammet og gir mulighet for direkte kontakt med kunden utenfor nettlesermiljøet.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.