Hva er helpdesk-portalen?
Helpdesk eller teknisk støtte er et informasjons- og kommunikasjonssystem som primært fokuserer på å adressere informasjonsteknologi (datamaskin, programvareprodukter osv.). Priority fungerer som en støtte- og kommunikasjonskanal mellom kunder og tjenesteleverandører.
Implementering av helpdesk-systemer varierer avhengig av bedriftens krav. De mest brukte skjemaene inkluderer kundesenter, nettprat, e-poststøtte.
Frequently asked questions
Hva er helpdesk-portalen?
Help desk-portal er en portal der kunder kan finne svar på spørsmål om produkter og tjenester også når kundeservice er offline. Takket være dette kan de finne svar på presserende spørsmål uten hjelp fra agenter.
Tilbyr LiveAgent en helpdesk-portal?
LiveAgent tilbyr en helpdesk-portal. Med den kan kundestøttetjenesten tilbys selv når agentene er offline. Du kan tilpasse portalen etter behovene til bedriften din og kundenes behov.
Tilbyr LiveAgent gratis helpdesk-portal?
Ja, LiveAgent tilbyr muligheten til å lage en helpdesk-portal. Den er innebygd i LiveAgent-systemet og enkel å bruke. Bare klikk på "Knowledge Base" og begynn å lage. Du kan velge å lage kategorier, artikler eller fora. Du har også muligheten til å legge til en søkewidget og en tilbakemeldingsknapp.