Hva er helpdesk-portalen?
Helpdesk eller teknisk støtte er et informasjons- og kommunikasjonssystem som primært fokuserer på å adressere informasjonsteknologi (datamaskin, programvareprodukter osv.). Priority fungerer som en støtte- og kommunikasjonskanal mellom kunder og tjenesteleverandører.
Implementering av helpdesk-systemer varierer avhengig av bedriftens krav. De mest brukte skjemaene inkluderer kundesenter, nettprat, e-poststøtte.
Frequently Asked Questions
Hva er helpdesk-portalen?
Help desk-portal er en portal der kunder kan finne svar på spørsmål om produkter og tjenester også når kundeservice er offline. Takket være dette kan de finne svar på presserende spørsmål uten hjelp fra agenter.
Tilbyr LiveAgent en helpdesk-portal?
LiveAgent tilbyr en helpdesk-portal. Med den kan kundestøttetjenesten tilbys selv når agentene er offline. Du kan tilpasse portalen etter behovene til bedriften din og kundenes behov.
Tilbyr LiveAgent gratis helpdesk-portal?
Ja, LiveAgent tilbyr muligheten til å lage en helpdesk-portal. Den er innebygd i LiveAgent-systemet og enkel å bruke. Bare klikk på "Knowledge Base" og begynn å lage. Du kan velge å lage kategorier, artikler eller fora. Du har også muligheten til å legge til en søkewidget og en tilbakemeldingsknapp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.