Hva er helpdesk-portalen?
Helpdesk eller teknisk støtte er et informasjons- og kommunikasjonssystem som primært fokuserer på å adressere informasjonsteknologi (datamaskin, programvareprodukter osv.). Priority fungerer som en støtte- og kommunikasjonskanal mellom kunder og tjenesteleverandører.
Implementering av helpdesk-systemer varierer avhengig av bedriftens krav. De mest brukte skjemaene inkluderer kundesenter, nettprat, e-poststøtte.
Frequently Asked Questions
Hva er helpdesk-portalen?
Help desk-portal er en portal der kunder kan finne svar på spørsmål om produkter og tjenester også når kundeservice er offline. Takket være dette kan de finne svar på presserende spørsmål uten hjelp fra agenter.
Tilbyr LiveAgent en helpdesk-portal?
LiveAgent tilbyr en helpdesk-portal. Med den kan kundestøttetjenesten tilbys selv når agentene er offline. Du kan tilpasse portalen etter behovene til bedriften din og kundenes behov.
Tilbyr LiveAgent gratis helpdesk-portal?
Ja, LiveAgent tilbyr muligheten til å lage en helpdesk-portal. Den er innebygd i LiveAgent-systemet og enkel å bruke. Bare klikk på "Knowledge Base" og begynn å lage. Du kan velge å lage kategorier, artikler eller fora. Du har også muligheten til å legge til en søkewidget og en tilbakemeldingsknapp.
Ekspertnotat
En helpdeskportal er et system for teknisk støtte og hjelp til kunder. LiveAgent tilbyr en gratis og enkel å bruke helpdeskportal.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Én helpdesk-løsning for ulike bransjer
Bygg et solid grunnlag for markedsføringskampanjer og synkroniser kundens data med favorittverktøyene dine. Gi potensielle kunder personlig støtte og øk inntekten gjennom nettrafikk. Smartere kundestøtte i detaljhandel gjennom live chat, IVR og CRM-innsikt. Tilby personlig salg, introduksjon og støtte for livslang merkelojalitet i SaaS. Identifiser tilbakevendende problemer og lag handlingsdyktig innsikt og forbedringsplaner i programvare og internett. Samle kundeinformasjon for personlige anbefalinger og gode handleopplevelser i reise og losji.