Hva er en helpdesk-programvare på stedet?
Helpdesk-programvare på stedet tilbyr deg infrastrukturen på plass. Du trenger bare å installere den og være vert på serverne dine. Det gir deg en enorm fleksibilitet og du kan konfigurere forskjellige ting i denne typen programvare. Det er mulig å legge til noen nye funksjoner eller endre den eksisterende. Alle dataene dine er kontrollert og sikret. Help desk-programvare på stedet sparer tid, penger og forbedrer prosessene i organisasjonen din.
Frequently Asked Questions
Hva betyr helpdesk-programvare på stedet?
Lokal støtteprogramvare gir infrastrukturen. Bare installer dem og du kan være vert for dem på serverne dine. Viktigere, det tilbyr fleksibilitet, slik at du kan konfigurere forskjellige ting du trenger, du kan legge til nye funksjoner eller gjøre endringer i eksisterende. Data er kontrollert og sikret.
Trenger bedrifter helpdesk-programvare på stedet?
Lokal støtteprogramvare gir deg full kontroll. Helpdesk-programvare på stedet gir denne kontrollen, så det er verdt å bruke det i aktivitetene dine. Det gir større sikkerhet, sparer tid og penger, og forbedrer også prosessene i organisasjonen. Derfor vil det være perfekt for virksomheten og vil forbedre driften av bedriften din.
Hva er de grunnleggende funksjonene til helpdesk-programvare på stedet?
De grunnleggende funksjonene til den lokale helpdesk-programvaren inkluderer muligheten for full kontroll over utstyret og tilgang, administrasjon av interne tilkoblinger, det gir også muligheten til å lage nye løsninger og forbedre de nåværende. All data er kontrollert og trygg.
Ekspertnotat
Lokal helpdesk-programvare gir bedrifter full kontroll over IT-infrastrukturen, forbedrer organisasjonsprosesser og gir økt sikkerhet. En verdt investering for bedriftseiere.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.