Hva er en helpdesk-programvare?
Help Desk Software er her for å administrere relasjoner med kunder. Det er en nettbasert plattform hvor agentene dine kan løse problemer fra kunder.
I Help Desk-programvaren blir alle problemer som tas opp omgjort til en billett. Disse billettene inneholder ingen informasjon om kunden, kun om deres problem. Dette kan føre til gjentakelse av billetter og kunder blir frustrerte.
Help Desk Software tilbyr mange fordeler for agenter så vel som for kunder. Agenter kan tildele, prioritere og kategorisere billetter og enkelt sortere løste og uløste billetter. Kundeportal gir kundene en kunnskapsbase og et fellesskapsforum, hvor de kan finne løsninger på sine problemer.
Frequently Asked Questions
Hvordan definere helpdesk-programvare?
Støtteprogramvare er programvare som støtter driften av kundeserviceteamet. Takket være det har du muligheten til å integrere alle agenter på ett sted, tilgang til e-postboksen, live chat, samtaler, kontaktskjemaer, samt kundedata, kontakthistorikk og rapporter.
Hva er de nødvendige funksjonene til helpdesk-programvare?
Nødvendige funksjoner til den tekniske støtteprogramvaren inkluderer tilgang til alle kommunikasjonskanaler, som e-post, sosiale medier, live chat og kundesenter, et intuitivt grensesnitt, muligheten til å integrere med andre verktøy og muligheter for samarbeid med andre agenter. Selvfølgelig må programvaren håndteres på et godt nivå.
Tilbyr LiveAgent helpdesk-programvare?
LiveAgent tilbyr programvare for teknisk støtte. Programvaren inkluderer alle alternativene som trengs for å holde kundeserviceavdelingen på høyeste nivå. Det gir ikke bare flerkanalsfunksjonalitet, men også tilgang til rapporter og aktivitetshistorikk. Den inkluderer også massevis av tilleggsfunksjoner som kan forbedre teamets arbeid.
Expert’s note
Helpdesk-programvare hjelper med å administrere relasjoner med kunder og løse problemer gjennom billetter. LiveAgent tilbyr en omfattende løsning for teknisk støtte.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.