Hva er hermetiske meldinger?
Hermetiske meldinger er forhåndsdefinerte svar på vanlige spørsmål. Disse kan effektivt eliminere repetisjon og omformulering av svar på kundespørsmål som stadig gjentar seg. I LiveAgent kan du definere et ubegrenset antall hermetiske meldinger og gjøre dem tilgjengelige for alle støttepersonell generelt eller per avdeling. Alle meldingene kan kobles til spesifikke nøkkelord, så det er en lek å finne det rette. Agenter kan også definere sine egne hermetiske meldinger for å tilpasse sine respektive arbeidsflyter og behov.

Frequently Asked Questions
Hva er hermetiske meldinger?
Hermetiske meldinger er et sett med forberedte svar på vanlige spørsmål. På områder som kundeservice eller teknisk støtte kan hermetiske meldinger være en svært effektiv løsning for både kunden og agenten, og gir raske svar og sparer tid.
Hvordan bruke hermetiske meldinger?
I LiveAgent kan du definere et ubegrenset antall ferdige svar. Slike forberedte svar vil tillate deg å gi raskere svar på gjentatte spørsmål. Som et resultat gjør agenter arbeidet sitt mye raskere, fordi de sender ferdige eller litt tilpassede meldinger.
Hvor finner jeg hermetiske meldinger i LiveAgent?
Du kan finne LiveAgents hermetiske meldinger i panelet ditt ved å gå til 'Konfigurasjoner', velge kategorien 'Automasjon' og klikke på 'Hermetiske meldinger'. meldinger kan gjøres tilgjengelig for hele støttepersonellet eller bare for utvalgte avdelinger.
Ekspertnotat
Hermetiske meldinger er forhåndsdefinerte svar på vanlige spørsmål som effektivt eliminerer repetisjon og sparer tid for både kunden og agenten. Defineres i LiveAgent og kan tilpasses per avdeling eller generelt.

En SLA-avtale sikrer kvantifisert og regnskapsmessig kundeservice. LiveAgent tilbyr en logg over oppfylte og tapte SLAer som kan eksporteres til en CSV-fil. Det er også mulig å generere rapporter for å få oversikt over hvor lenge og når agenter var online. LiveAgent tilbyr også en gratis 14-dagers prøveperiode.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og mer. Selskapet gir gode priser og sertifikater, og har positive kunde-anmeldelser. Man kan lære mer om dette på deres blogg og ved å delta på webinarer. LiveAgent tilbyr også støtte og systemstatusoppdateringer, samt mulighet for å bli partner. Man kan avtale en demo for å finne ut mer. Våre nettsider bruker cookies, og man kan avtale en-mot-en samtale for å utforske hvordan LiveAgent kan hjelpe din bedrift.