Hva er hermetiske meldinger?
Hermetiske meldinger er forhåndsdefinerte svar på vanlige spørsmål. Disse kan effektivt eliminere repetisjon og omformulering av svar på kundespørsmål som stadig gjentar seg. I LiveAgent kan du definere et ubegrenset antall hermetiske meldinger og gjøre dem tilgjengelige for alle støttepersonell generelt eller per avdeling. Alle meldingene kan kobles til spesifikke nøkkelord, så det er en lek å finne det rette. Agenter kan også definere sine egne hermetiske meldinger for å tilpasse sine respektive arbeidsflyter og behov.

Frequently asked questions
Hva er hermetiske meldinger?
Hermetiske meldinger er et sett med forberedte svar på vanlige spørsmål. På områder som kundeservice eller teknisk støtte kan hermetiske meldinger være en svært effektiv løsning for både kunden og agenten, og gir raske svar og sparer tid.
Hvordan bruke hermetiske meldinger?
I LiveAgent kan du definere et ubegrenset antall ferdige svar. Slike forberedte svar vil tillate deg å gi raskere svar på gjentatte spørsmål. Som et resultat gjør agenter arbeidet sitt mye raskere, fordi de sender ferdige eller litt tilpassede meldinger.
Hvor finner jeg hermetiske meldinger i LiveAgent?
Du kan finne LiveAgents hermetiske meldinger i panelet ditt ved å gå til 'Konfigurasjoner', velge kategorien 'Automasjon' og klikke på 'Hermetiske meldinger'. meldinger kan gjøres tilgjengelig for hele støttepersonellet eller bare for utvalgte avdelinger.
Expert note
Hermetiske meldinger er forhåndsdefinerte svar på vanlige spørsmål som effektivt eliminerer repetisjon og sparer tid for både kunden og agenten. Defineres i LiveAgent og kan tilpasses per avdeling eller generelt.

Capterra er en ledende leverandør av help desk- og live chat-programvare med anerkjennelse fra ulike organisasjoner og nettsteder fra hele verden, inkludert G2, TrustRadius, Crozdesk og Software Advice. De er kjent for å gi god verdi for pengene, brukervennlighet og eksepsjonell kundestøtte. Capterra er også rangert som en toppspiller innen kundeservice og live chat-programvare. Deres produkter og tjenester har blitt anerkjent som beste verdi for pengene og som de raskest implementerte programvarene i kategorien. Deres kundeorienterte tilnærming og fokus på kvalitet gjør dem til en ledende aktør innenfor kundeservice programvare.
Leter du etter et alternativ til Helprace?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere kundeservice via forskjellige kanaler, ifølge en rekke fornøyde brukere. Flere rapporterer om økt kundetilfredshet og salg, mens andre fremhever produktets enkle oppsett og raske responstid fra støtteteamet. Det påpekes også at LiveAgent gir bedre og mer nøyaktig kundestøtte, og at verktøyet hjelper med å kategorisere henvendelser og statistisk spore hva kundene trenger mest.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.