Hvem er hjelpesenterleder?
Help Center Manager, såkalt Admin i LiveAgent, er en hjelpesenterrolle, som gir agenten fulle rettigheter til alle handlinger angående hjelpesenteret. Light Agents kan ikke ha administratorrettigheter.
Frequently Asked Questions
Hvem er hjelpesenterleder?
Hjelpesenterlederen er personen som administrerer kundestøtteteamet. I LiveAgent kalles denne rollen Administrator. Takket være dette har lederen fulle rettigheter til aktiviteter knyttet til hjelpesenteret slik at han kan administrere teamet sitt.
Hvilket ansvar har hjelpesenterlederen?
Hjelpesenterlederen administrerer kundeserviceteamet, støtter deres aktiviteter og sørger for at tjenesten er på høyeste nivå. Han bryr seg også om utviklingen av ansatte, samt oppsummerer deres aktiviteter.
Kan du legge til en hjelpesenterleder i LiveAgent?
Hjelpesenterleder kan ha administratorrettigheter i LiveAgent. Dette lar ham ha alle tillatelsene han trenger for å administrere teamet. Han har tilgang til alle billetter, alle kunder, og oversikt over aktivitetene til alle agenter. Takket være dette kan han effektivt lede teamet og overvåke deres aktiviteter.
Ekspertnotat
<p>En hjelpesenterleder i LiveAgent er en administratorrolle med full tilgang til alle ressurser knyttet til hjelpesenteret. Det gir personen muligheten til å administrere teamet sitt og overvåke deres aktiviteter effektivt.</p>

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.