Hvem er hjelpesenterleder?
Help Center Manager, såkalt Admin i LiveAgent, er en hjelpesenterrolle, som gir agenten fulle rettigheter til alle handlinger angående hjelpesenteret. Light Agents kan ikke ha administratorrettigheter.
Frequently Asked Questions
Hvem er hjelpesenterleder?
Hjelpesenterlederen er personen som administrerer kundestøtteteamet. I LiveAgent kalles denne rollen Administrator. Takket være dette har lederen fulle rettigheter til aktiviteter knyttet til hjelpesenteret slik at han kan administrere teamet sitt.
Hvilket ansvar har hjelpesenterlederen?
Hjelpesenterlederen administrerer kundeserviceteamet, støtter deres aktiviteter og sørger for at tjenesten er på høyeste nivå. Han bryr seg også om utviklingen av ansatte, samt oppsummerer deres aktiviteter.
Kan du legge til en hjelpesenterleder i LiveAgent?
Hjelpesenterleder kan ha administratorrettigheter i LiveAgent. Dette lar ham ha alle tillatelsene han trenger for å administrere teamet. Han har tilgang til alle billetter, alle kunder, og oversikt over aktivitetene til alle agenter. Takket være dette kan han effektivt lede teamet og overvåke deres aktiviteter.
Expert’s note
En hjelpesenterleder i LiveAgent er en administratorrolle med full tilgang til alle ressurser knyttet til hjelpesenteret. Det gir personen muligheten til å administrere teamet sitt og overvåke deres aktiviteter effektivt.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.