Komplimenter

Hva er komplimenter?

Klager og komplimenter er en fin måte å forklare følelser om bedrift, produkter eller tjenester. Komplimenter er det motsatte av klager. Å motta komplimenter fra kunder er motiverende for kundestøttepersonell, ledere og det forteller at kunden var veldig fornøyd. Men det er nødvendig å fortsette å oppdatere ferdigheter, teknologi, kunnskap.

LiveAgent's compliments rankings

Frequently asked questions

Hva er komplimenter?

Komplimenter er kunderos som en bedrift kan få når kunden er fornøyd, for eksempel med kundeservice. Hvis tjenesten din er på topp, er det en sjanse for at kundene vil legge igjen ros. Dette er den beste tilbakemeldingen fra kundene dine.

Hvordan kan kunder gi komplimenter?

Kunder kan ha flere måter å gi komplimenter på. Avhengig av kommunikasjonskanalene selskapet driver, kan kunden for eksempel legge igjen en anmeldelse på Google eller på Facebook, skrive en epost direkte til kundeservice, skrive i en chat eller på telefon.

Hvordan bør en kundeservicemedarbeider reagere på komplimenter?

Gode svar på komplimenter er først og fremst takket være klienten. Dette er første skritt for å gjøre kunden enda mer verdsatt. Du kan også vurdere om vi ønsker å tilby en slik kunde en rabatt, en gave eller en permanent verdi.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo