Hva er komplimenter?
Klager og komplimenter er en fin måte å forklare følelser om bedrift, produkter eller tjenester. Komplimenter er det motsatte av klager. Å motta komplimenter fra kunder er motiverende for kundestøttepersonell, ledere og det forteller at kunden var veldig fornøyd. Men det er nødvendig å fortsette å oppdatere ferdigheter, teknologi, kunnskap.
Frequently Asked Questions
Hva er komplimenter?
Komplimenter er kunderos som en bedrift kan få når kunden er fornøyd, for eksempel med kundeservice. Hvis tjenesten din er på topp, er det en sjanse for at kundene vil legge igjen ros. Dette er den beste tilbakemeldingen fra kundene dine.
Hvordan kan kunder gi komplimenter?
Kunder kan ha flere måter å gi komplimenter på. Avhengig av kommunikasjonskanalene selskapet driver, kan kunden for eksempel legge igjen en anmeldelse på Google eller på Facebook, skrive en epost direkte til kundeservice, skrive i en chat eller på telefon.
Hvordan bør en kundeservicemedarbeider reagere på komplimenter?
Gode svar på komplimenter er først og fremst takket være klienten. Dette er første skritt for å gjøre kunden enda mer verdsatt. Du kan også vurdere om vi ønsker å tilby en slik kunde en rabatt, en gave eller en permanent verdi.
Expert’s note
Komplimenter er positiv tilbakemelding fra fornøyde kunder og er viktig for å motivere kundestøttepersonell og ledelse. Det er nødvendig å opprettholde ferdigheter og kunnskap for fortsatt suksess.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.