Hva er komplimenter?
Klager og komplimenter er en fin måte å forklare følelser om bedrift, produkter eller tjenester. Komplimenter er det motsatte av klager. Å motta komplimenter fra kunder er motiverende for kundestøttepersonell, ledere og det forteller at kunden var veldig fornøyd. Men det er nødvendig å fortsette å oppdatere ferdigheter, teknologi, kunnskap.

Frequently Asked Questions
Hva er komplimenter?
Komplimenter er kunderos som en bedrift kan få når kunden er fornøyd, for eksempel med kundeservice. Hvis tjenesten din er på topp, er det en sjanse for at kundene vil legge igjen ros. Dette er den beste tilbakemeldingen fra kundene dine.
Hvordan kan kunder gi komplimenter?
Kunder kan ha flere måter å gi komplimenter på. Avhengig av kommunikasjonskanalene selskapet driver, kan kunden for eksempel legge igjen en anmeldelse på Google eller på Facebook, skrive en epost direkte til kundeservice, skrive i en chat eller på telefon.
Hvordan bør en kundeservicemedarbeider reagere på komplimenter?
Gode svar på komplimenter er først og fremst takket være klienten. Dette er første skritt for å gjøre kunden enda mer verdsatt. Du kan også vurdere om vi ønsker å tilby en slik kunde en rabatt, en gave eller en permanent verdi.
Ekspertnotat
Komplimenter er positiv tilbakemelding fra fornøyde kunder og er viktig for å motivere kundestøttepersonell og ledelse. Det er nødvendig å opprettholde ferdigheter og kunnskap for fortsatt suksess.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Hvordan dele innlegg på Facebook-siden fra LiveAgent
Integrasjonen av LiveAgent med Facebook sparer bedrifter tid og gir dem en sentralisert måte å svare på kundehenvendelser og bekymringer på sosiale medier.
Hvordan aktivere Instagram-pluginen din i LiveAgent
LiveAgent tilbyr integrasjon med Instagram for bedrifter som ønsker å forbedre kundeservicedrift. Aktivering av integrasjonen er enkelt og kan håndtere kundeforespørsler fra LiveAgent dashbordet.
LiveAgent Webinar 2: E-post, Automatisering, SLA
Programvaren LiveAgent tilbyr funksjoner som brukerstøtte, datamigrering og kunde-anmeldelser. De tilbyr også prissetting og alternativer for ulike behov. Selskapet har salgskontakter og abonnementer for oppdateringer.