Hva er en kundeinformasjon?
Navn, telefonnummer, e-postadresse, firmaadresse, bestillinger og mye mer. Dette er kundeinformasjon som hvert selskap må lagre for å gi en perfekt kundestøtte. Bedrifter kan spore forskjellig informasjon om kunder.

Hvert selskap må også vite hva kundene etterspør eller hvordan selskapet kan overgå kundenes forventninger. Dette kan øke salg, inntekter og bygge kundetilfredshet. Mer informasjon har en tendens til å gi bedre kundeservice og vekst av virksomheten din.
Finn ut mer om kontakter og Kontaktfelt i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva er kundeinformasjon?
Informasjon om kunden er dataene vi har om ham i systemet. Vanligvis er disse for- og etternavn, telefonnummer, e-postadresse, firmaadresse, ordrehistorikk osv. Denne informasjonen kreves av hvert enkelt firma.
Hvor lagres kundeinformasjon i LiveAgent?
Informasjon om klienter i LiveAgent lagres i databasen i agentens panel. For å sjekke dem kan du gå til 'Kunder'-delen. Der finner du all informasjon du trenger om de tilgjengelige kundene. På denne måten kan du forbedre kundeservicen din.
Hvordan sikre kundeinformasjon?
Oppbevaring av sensitiv kundedata betyr at den må være forsvarlig sikret. For å beskytte dem godt, husk å samle inn bare dataene du trenger. Hold programvaren du bruker for å kommunisere med klienten oppdatert – de har vanligvis de riktige krypteringsteknologiene innebygd. Neste trinn er å begrense tilgjengeligheten av kundeinformasjon kun til personer som virkelig trenger det. Teambevissthet om hvordan man håndterer data er også ekstremt viktig.
Ekspertnotat
For å gi god kundesupport må bedrifter samle inn og beskytte kundeinformasjonen sin. Hold informasjonen begrenset og sikker.

Tren lagene dine i grunnleggende kommunikasjon om kundeopplevelse
Stor knapphet på ressurser og fallende kjøpekraft presser selgerne. Å levere på kjernefordeler er viktig for å skille seg ut. Gjennomsiktighet i kommunikasjonen og realistiske forventninger er nøkkelen til kundetilfredshet og suksess.
Kundesenter-oppsett-sjekkliste
Effektiv kundeservice er nøkkelen til bedriftssuksess. Sjekkliste for å sette opp et kundesenter og viktigheten av klare mål og riktig oppsett. Verktøy som LiveAgent og CRM er avgjørende.
Zendesk, Avochato, HappyFox, Freshdesk, and Front are customer complaint management systems that offer various features and pricing plans to improve customer service. These platforms prioritize user-friendly ticketing, automated responses, and integration with other systems. However, each system has its own advantages and disadvantages, so businesses should carefully consider their specific needs before choosing a solution.