Hva er en kundetilfredshetsvurdering?
Kunder kan gi tilbakemelding etter at billetten deres er løst. Dette gjøres gjennom et enkelt spørreskjema med 2 alternativer: god eller dårlig vurdering. Kunder kan også legge igjen en kommentar hvis de vil si sin mening. Kundetilfredshetsvurdering er en flott måte å se effektiviteten til agentene dine.
Rangeringer kan kun gis av kunder og ikke av agenter, selv om de har bedt om billetten.
Frequently asked questions
Hva er kundetilfredshetsvurdering?
Kundetilfredshetsvurderingen er et mål som viser oss hvor fornøyd kunden er med kundeservicen. De kan gi svar på dette etter at rapporten deres er løst av en agent. Dette gjøres vanligvis med et enkelt spørreskjema hvor du kan angi om vurderingen er god eller dårlig.
Hvordan beregne kundetilfredshet?
Kundetilfredshetsvurderingen kan for eksempel beregnes ved hjelp av et enkelt spørreskjema som vil bli gjort tilgjengelig for kunden etter å ha løst søknaden. Kunden gir en positiv eller negativ vurdering og på vurderingsskalaen fra kunder kan vi vurdere om kundene er fornøyde med tjenesten.
Hvordan forbedre kundetilfredshetsvurderingen?
For å øke kundetilfredshets-vurderingen din, må du utvikle kundeservicen. Husk å behandle kundene dine individuelt og ta hensyn til dem som individer. Gi kundene dine muligheten til å bli kontaktet gjennom en rekke kanaler for å velge den beste for dem. Svar på kundeproblemer så raskt og enkelt som mulig. Samle tilbakemeldinger og vurderinger fra kunder. Bruk dem til å forbedre handlingene dine.