Mobil hjelp

Hva er mobilhjelp?

Hvis kunder har noen problemer eller spørsmål, kan de kontakte selskapets kundestøtte gjennom ulike kanaler. Hvis de trenger støtte for iOS- eller Android-appen, kan de bruke en mobilhjelp. Det er løst de vanligste problemene, problemene og spørsmålene.

metrics

Frequently asked questions

Hvordan definerer du mobilhjelp?

Mobilhjelp er assistanse gjennom mobilkanaler. Hvis kunder har et problem eller spørsmål angående funksjonen til applikasjonen, eller de kan ganske enkelt kontakte kundeservice ved hjelp av en mobilenhet. Mobilstøtte er nødvendig fordi bruken av mobile enheter øker i forhold til å bruke skrivebordet.

 

Bør bedriften din tilby mobilhjelp?

Bedriften din bør definitivt tilby mobilstøtte. Mottakere bruker stadig flere mobile enheter, så det er ekstremt viktig å tilby hjelp gjennom mobile applikasjoner tilgjengelig på mobile enheter. Takket være dette utvikler du kundeservicen og bringer den til et høyere nivå, noe som øker kundetilfredsheten og dermed påvirker konverteringen.

 

Tilbyr LiveAgent mobilhjelp?

LiveAgent tilbyr en Android-app som lar deg holde kontakten med folk som besøker nettstedet ditt utenfor kontoret. Takket være dette har du muligheten til å kontakte kundene dine hvor som helst og tilby dem konstant støtte.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo