Hva er mobilhjelp?
Hvis kunder har noen problemer eller spørsmål, kan de kontakte selskapets kundestøtte gjennom ulike kanaler. Hvis de trenger støtte for iOS- eller Android-appen, kan de bruke en mobilhjelp. Det er løst de vanligste problemene, problemene og spørsmålene.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du mobilhjelp?
Mobilhjelp er assistanse gjennom mobilkanaler. Hvis kunder har et problem eller spørsmål angående funksjonen til applikasjonen, eller de kan ganske enkelt kontakte kundeservice ved hjelp av en mobilenhet. Mobilstøtte er nødvendig fordi bruken av mobile enheter øker i forhold til å bruke skrivebordet.
Bør bedriften din tilby mobilhjelp?
Bedriften din bør definitivt tilby mobilstøtte. Mottakere bruker stadig flere mobile enheter, så det er ekstremt viktig å tilby hjelp gjennom mobile applikasjoner tilgjengelig på mobile enheter. Takket være dette utvikler du kundeservicen og bringer den til et høyere nivå, noe som øker kundetilfredsheten og dermed påvirker konverteringen.
Tilbyr LiveAgent mobilhjelp?
LiveAgent tilbyr en Android-app som lar deg holde kontakten med folk som besøker nettstedet ditt utenfor kontoret. Takket være dette har du muligheten til å kontakte kundene dine hvor som helst og tilby dem konstant støtte.
Expert’s note
Mobilhjelp er nødvendig for å støtte kunder som bruker mobile enheter. LiveAgent tilbyr en Android-app for å gi kunder konstant støtte.
For å oppnå suksess i dagens marked er det viktig å levere på kjernefordelene, være ærlig og gjennomsiktig med kunder, og investere i verktøy som LiveAgent for god kundeservice. Gjennomsiktighet i kommunikasjonen og realistiske forventninger er nøkkelen til kundetilfredshet og suksess. LiveAgent tilbyr telefonprogramvare for effektiv kommunikasjon med kunder. Databehandleren er selskapet som velger formål og ressurser for databehandling. For markedsføringsformål er databehandler Quality Unit, s. r. o.