Hva er multibrand?
Multi-brand add-on lar deg administrere mer enn ett merke samtidig. Hvert merke er preget av flere faktorer, som definerer dets identitet. Disse faktorene er e-poststøtteadresser, hjelpesenter, ulike widgets og plugins. Sosiale medieplattformer, som Facebook eller Twitter, hjelper deg også med å danne merkevaren din.
Frequently asked questions
Hva betyr multibrand?
Multi-brand er et tillegg til kundeserviceprogramvare som lar deg administrere og implementere kundeservice for ulike merker innenfor et gitt selskap med ett system. Hvert merke er forskjellig og har forskjellige funksjoner, for eksempel helpdesk, støtte-e-postadresser, widgets, plugins og sosiale medieplattformer.
Hva er fordelene med å bruke multibrand?
Fordelene med multibrand inkluderer muligheten til å legge til støtte-e-postadresser for flere merker, muligheten til å opprette hjelpesentre, legge til nettwidgeter, konfigurere telefonnumre og mest av alt støtte flere merker på ett sted.
Er det mulig å bruke multibrand-funksjonen i LiveAgent?
I LiveAgent har du muligheten til å bruke flermerkefunksjonen. Det tillater flerkanalsservice og administrasjon av ulike merker på ett sted. Du kan enkelt konfigurere alt.
Expert note
Multimerke-støtte er avgjørende for selskaper med flere produkter eller merkevarer. Det tillater personlig service som styrker kunderelasjoner.

Bedrifter tilpasser produktene sine for å tilby individuell omsorg og oppmerksomhet til kundene. Dette krever en skreddersydd tilnærming. Du kan tilpasse din virksomhet ved å tilpasse produktet eller tjenesten til et målrettet publikum, geografisk plassering eller demografiske kriterier. Bedrifter kan også tilby kundene spesifikke valg å gjøre. LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og mer. Kontakt oss for en demo eller for å motta nyhetsbrevet vårt.
En rekvirent er en person som oppretter en kundestøttebillett via en hvilken som helst kanal. Billettbehandlerne kan se om rekvirenten har opprettet tidligere billetter angående identiske problemer og hvor fornøyd de var med behandlingen. Søkeren har samme rettigheter som en kunde som kontakter kundeservice og kan gjøre det via ulike kommunikasjonskanaler. Søkerens detaljer kan bli funnet ved siden av navnet i liveticket-panelet, inkludering av tidligere kontakter med kundeservice og hvor sosialt innflytelsesrik han/hun er.
Effektiv og responsiv kundeservice på tvers av alle plattformer er viktig for å øke kundetilfredshet og forretningsinntjening. LiveAgent tilbyr multikanal støtte og en demo for å teste ut løsningen. Bedriften tilbyr også en rekke populære programvare for kundeservice. Kunder kan kontakte salgsteamet for å avtale en demo eller følge LiveAgent på sosiale medier for siste oppdateringer og rabatter.
Omnikanal kundeservice er viktig for å kommunisere med kunder på tvers av flere kanaler og for å gi sømløs kundebehandling. Å forstå kundene, optimalisere mobilresponsen, være oppmerksom på sosiale medier og oppmuntre til selvbetjening er beste praksis for omnikanal kundeservice. Imidlertid kan det være utfordringer med kompleksiteten i kundeservice, og riktig opplæring og verktøy for å håndtere virksomhetens prosesser er avgjørende. For organisasjoner kan omnikanal kundeservice gi økt ROI, bedre kundeopplevelse og forbedret kundeserviceinnsikt.