Hva er multibrand?
Multi-brand add-on lar deg administrere mer enn ett merke samtidig. Hvert merke er preget av flere faktorer, som definerer dets identitet. Disse faktorene er e-poststøtteadresser, hjelpesenter, ulike widgets og plugins. Sosiale medieplattformer, som Facebook eller Twitter, hjelper deg også med å danne merkevaren din.
Frequently Asked Questions
Hva betyr multibrand?
Multi-brand er et tillegg til kundeserviceprogramvare som lar deg administrere og implementere kundeservice for ulike merker innenfor et gitt selskap med ett system. Hvert merke er forskjellig og har forskjellige funksjoner, for eksempel helpdesk, støtte-e-postadresser, widgets, plugins og sosiale medieplattformer.
Hva er fordelene med å bruke multibrand?
Fordelene med multibrand inkluderer muligheten til å legge til støtte-e-postadresser for flere merker, muligheten til å opprette hjelpesentre, legge til nettwidgeter, konfigurere telefonnumre og mest av alt støtte flere merker på ett sted.
Er det mulig å bruke multibrand-funksjonen i LiveAgent?
I LiveAgent har du muligheten til å bruke flermerkefunksjonen. Det tillater flerkanalsservice og administrasjon av ulike merker på ett sted. Du kan enkelt konfigurere alt.
Ekspertnotat
Multimerke-støtte er avgjørende for selskaper med flere produkter eller merkevarer. Det tillater personlig service som styrker kunderelasjoner.

En SLA-avtale sikrer kvantifisert og regnskapsmessig kundeservice. LiveAgent tilbyr en logg over oppfylte og tapte SLAer som kan eksporteres til en CSV-fil. Det er også mulig å generere rapporter for å få oversikt over hvor lenge og når agenter var online. LiveAgent tilbyr også en gratis 14-dagers prøveperiode.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og mer. Selskapet gir gode priser og sertifikater, og har positive kunde-anmeldelser. Man kan lære mer om dette på deres blogg og ved å delta på webinarer. LiveAgent tilbyr også støtte og systemstatusoppdateringer, samt mulighet for å bli partner. Man kan avtale en demo for å finne ut mer. Våre nettsider bruker cookies, og man kan avtale en-mot-en samtale for å utforske hvordan LiveAgent kan hjelpe din bedrift.