Multibrand

Hva er multibrand?

Multi-brand add-on lar deg administrere mer enn ett merke samtidig. Hvert merke er preget av flere faktorer, som definerer dets identitet. Disse faktorene er e-poststøtteadresser, hjelpesenter, ulike widgets og plugins. Sosiale medieplattformer, som Facebook eller Twitter, hjelper deg også med å danne merkevaren din.

Frequently asked questions

Hva betyr multibrand?

Multi-brand er et tillegg til kundeserviceprogramvare som lar deg administrere og implementere kundeservice for ulike merker innenfor et gitt selskap med ett system. Hvert merke er forskjellig og har forskjellige funksjoner, for eksempel helpdesk, støtte-e-postadresser, widgets, plugins og sosiale medieplattformer.

 

Hva er fordelene med å bruke multibrand?

Fordelene med multibrand inkluderer muligheten til å legge til støtte-e-postadresser for flere merker, muligheten til å opprette hjelpesentre, legge til nettwidgeter, konfigurere telefonnumre og mest av alt støtte flere merker på ett sted.

 

Er det mulig å bruke multibrand-funksjonen i LiveAgent?

I LiveAgent har du muligheten til å bruke flermerkefunksjonen. Det tillater flerkanalsservice og administrasjon av ulike merker på ett sted. Du kan enkelt konfigurere alt.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo